Thursday, November 6, 2014

4382 Orang Berjaya Dengan Ini

4382 Orang Berjaya Dengan Ini


Inilah cara "pelik" 4,382 orang yang telah berjaya kempiskan perut dalam masa 20 hari!

EMORRA Be Slymm ialah makanan tambahan yang banyak digunakan oleh pengamal diet sihat untuk dapatkan berat badan yang ideal.

Dengan mengambil EMORRA Be Slymm, ia bukan bermakna perlu menolak apa-apa jenis diet, senaman atau aktiviti-aktiviti sihat yang lain. EMORRA Be Slymm bertindak sebagai carbo-blocker dan fat burner membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak dan metabolisme badan pengguna.

Bagi anda yang menjalankan aktiviti gaya hidup yang aktif seperti bersenam, ia membantu anda cepat berpeluh dan proses membakar kalori berjalan dengan sempurna. Ini terbukti ada ramai pengguna EMORRA Be Slymm yang mengambil supplement ini, kemudian bersenam, mereka berjaya menurunkan berat badan sehingga 20 kilogram dalam masa 3 bulan!

Di Malaysia ada pelbagai jenis pengamal diet dan antara yang popular ialah diet Atkin dan diet gaya Kevin Zahri. Masing-masing ada follower dan pengikut tersendiri. Ada yang menyokong konsep diet atkin dan ada juga sebaliknya.

Jika tanya saya, ia terpulang kepada anda mengikut kemampuan dan kesesuaian anda.

Untuk berdiet, ia perlukan disiplin dan kesabaran. Ada ramai juga yang mengamalkan diet atkin tanpa mengambil apa-apa supplemen yang berjaya turun berat badan dan ada ramai juga yang gagal dan berputus asa ditengah jalan.

Kevin Zahri juga tidak menolak pengguna mengambil sebarang makanan tambahan (supplement) untuk membantu menurunkan berat badan tetapi janganlah bergantung 100 peratus dengan makanan tambahan semata-mata sehingga lupa atau skip mengambil sarapan, makan tengahari, snek dan makan malam.

Ada banyak makanan tambahan di pasaran. Sebagai pengguna kita perlu bijak memilih makanan tambahan terbaik dan sesuai dengan tubuh badan kita.

Jangan mudah terpengaruh dengan gambar-gambar testimoni sebelum dan selepas yang dipaparkan dalam iklan-iklan produk pelangsingan dan penurunan berat badan.

Jangan pula sampai terdesak dan mahukan hasil seawal 24 jam! Kesan buruk yang mungkin kita akan tanggung bukanlah hari ini, mungkin mudarat kepada tubuh badan pada masa akan datang.

Sebab itu kami di EMORRA Beauty akan memastikan setiap produk yang dihasilkan memenuhi piawaian dan garis panduan yang ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia di bawah BPFK.

Alhamdulillah,

EMORRA Be Slymm, terbukti selamat untuk diambil, tidak mengandungi sebarang bahan yang boleh memudaratkan pengguna.

Sejak EMORRA Be Slymm berada di pasaran untuk jualan di internet, pengguna sangat berpuashati kerana dengan mengamalkan makanan tambahan berperisa coklat oren yang sangat lazat ini, ia membantu pengguna untuk berasa kenyang, mengawal mengambil makanan secara berlebihan, perut kempis dan tidak buncit, kulit menjadi lebih cantik, mulus dan gebu.

EMORRA Be Slymm membantu mereka yang mempunyai masalah berat badan berlebihan untuk lebih berpeluh, membakar kalori dan membantu sistem tubuh badan berfungsi dengan lebih sihat.

Kami mempunyai banyak mesej yang memaklumkan mereka mempunyai masalah berat badan berlebihan. Masalah ini mengundang mereka menjadi sukar untuk bergerak, malas, nafsu makan yang tidak terkawal, terpaksa memilih saiz pakaian dan lebih teruk lagi diejek oleh rakan-rakan dengan panggilan yang kurang elok seperti gajah, gergasi, gemuk gedempol, boyot, beruang, giant, doremon dan macam-macam gelaran yang menjatuhkan air muka mereka.

Hari ini sudah ramai yang menjumpai jalan penyelesaian mereka tanpa berbelanja beribu-ribu ringgit untuk mendapatkan rawatan, sesi menurunkan berat badan, khidmat nasihat pakar yang mahal.

Produk yang dikilangkan di Malaysia menggunakan teknologi nano Korea ini dimiliki oleh 100% syarikat bumiputera Islam. Seharusnya kita berbangga dengan produk hasil keluaran anak tempatan dan setanding dengan produk penurunan berat badan jenama antarabangsa.

Produk EMORRA Be Slymm boleh didapati secara online di www.emorra.com dan sesiapa sahaja boleh membeli secara online di hujung jari. Proses jual beli online di laman web ini terbukti selamat dan dijamin sampai dalam masa 2-3 hari bekerja.

Anda tidak perlu bersusah payah untuk ke kedai-kedai mencari produk EMORRA Be Slymm kerana memang produk ini sukar dijumpai di kedai-kedai jamu atau butik kesihatan. Ia juga menjaminkan anda membeli produk yang 100% original, selamat dan terbukti berkesan!

Berhati-hati membeli produk di luar kerana dikhuatiri produk tersebut adalah tiruan dan boleh mengundang bahaya kepada kesihatan anda!

Sekarang, masa terbaik anda untuk beralih dan memilih EMORRA Be Slymm dan mencubanya buat kali pertama! Rasai perbezaannya! Nikmati hasilnya tanpa stress!

Untuk dapatkan harga promosi istimewa, sila hubungi hotline kami di 012.933.8990 hari ini!




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search