Monday, November 10, 2014

Dengan Kos RM49, Anda Mampu Jimat RM7000 Untuk Bina Web Jualan!

Dengan Kos RM49, Anda Mampu Jimat RM7000 Untuk Bina Web Jualan!


Saya baru terjumpa teknik yang memudahkan cara. Memudahkan kerja kita. Tanpa perlu pening kepala nak fikir bagaimana cara nak buat minisite/web jualan dengan kos yang boleh mencecah ribuan ringgit.

Ramai penyedia perkhidmatan untuk design minisite serta penyedia hosting akan "panas hati" bila adanya panduan memudahkan cara usahawan memiliki minisite mereka dengan hanya kos serendah RM49 sekali tanpa perlu renew hosting atau membayar upah design template.

Jika anda seorang usahawan yang memasarkan produk dan mampu menghasilkan jualan ratusan hinggan ribuan ringgit sebelum, anda tidak perlu risau berbelanja sebanyak RM49 untuk dapatkan template berserta koding untuk membina minisite di blogspot!

Semua orang tahu blogspot adalah platform percuma. Blogspot sangat userfriendly di search enjin Google. Jangan risau sangat pasal laman web down sebab tak boleh tampung Bandwidth dan Space.

Panduan cara tukarkan blogspot menjadi landing page ini adalah sangat berbaloi untuk usahawan baru seperti anda. Cuba baca info di link ini: http://www.ashadee.net/go/50134/noorizam

"Noorizam, patut ke saya beli panduan ini?"

Kalau tanya saya, "Jika ia merupakan keperluan anda sekarang, anda perlu ada satu minisite jualan untuk bantu bisnes anda!"

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search