Sunday, November 9, 2014

Logik Ke Student Jana RM1000 Secara Part Time Melalui Internet?

Logik Ke Student Jana RM1000 Secara Part Time Melalui Internet?

Kalau anda seorang yang tak ada sebarang pengalaman menjana pendapatan di internet, mesti anda kata semua ini mustahil, tak logik, tipu, tak percaya dan macam-macam perkataan mustahil yang keluar dari mulut anda.

Jika anda mendalami ilmu mengenai potensi bisnes ini, inshaAllah, bukan setakat student... suri rumah dan penganggur pun boleh buat duit melalui internet.

Kat mana tempat untuk dalami ilmu menjana pendapatan di internet ni?

1. Anda boleh google je kat browser carilah apa-apa info "Bagaimana Jana Income Di Internet". Cuma nasihat saya adalah berhati-hati. Jangan sebarang grab peluang yang tersedia tanpa anda mengkaji secara mendalam peluang itu.

Di internet kita tidak kenal siapa pun. Jadi terbaik adalah dapatkan nasihat, rujukan atau dari rekomendasi seseorang yang anda percaya.

2. Anda boleh rujuk buku, majalah, ebook atau apa-apa bahan bacaan yang dipercayai dan bermaklumat. Anda boleh ikut panduan-panduan yang ditulis atau dikongsikan dalam bahan bacaan berkenaan.

3. Anda boleh sertai forum-forum berkaitan bisnes, group-group perbincangan di facebook atau blog. Ikut dan ambil bahagian di dalam setiap perbincangan. Dari situ kita akan belajar dengan lebih cepat bila kita sering bertanya dan berkongsi pendapat.

4. Salah satu cara yang popular untuk anda belajar ialah mengikut webinar percuma mengenai peluang buat duit di internet.

Ramai guru atau usahawan internet yang adakan sesi ini. Salah seorang yang saya rekomen ialah saudara Gobala Krishnan.

Beliau seorang usahawan internet Malaysia dan Antarabangsa yang dikenali sejak tahun 2006. Beliau telah membangunkan banyak produk infomasi sejak tahun 2006 hingga 2014. Saya sendiri banyak ambil ilmu mengenai bisnes di internet bermula dari bekerja makan gaji, kemudian menjalankan bisnes dari bilik tidur sehinggalah memiliki pejabat dan pekerja bagi menjalankan beberapa model perniagaan.

Rujuk link ini untuk pelajar ilmu bagaimana jana RM1000 secara part time melalui internet: http://www.ashadee.net/go/50042/noorizam

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search