Saturday, August 27, 2011

Web Blog Top Rank Dengan Keyword Perniagaan Internet

Web Blog Top Rank Dengan Keyword Perniagaan Internet

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit info yang mungkin boleh anda jadikan rujukan dan panduan, bagaimana web atau blog mereka ini berjaya menduduki carta carian keyword "perniagaan internet".

1. hasbulaqill.com
"in Perniagaan Internet. Alhamdulillah, syukur kepada Ilahi kerana dengan limpah kurnianya, saya dan Aqif Azizan berjaya melancarkan ebook pertama kami ..."

2. rajakamil.biz
"Perniagaan internet untuk semua. Jika anda mencari cara untuk buat duit ikut internet, marilah sini. Terdapat 1001 cara buat duit online."

3. www.rahsiainternet.com
"Pelajari cara memulakan perniagaan Internet dan menjana pendapatan melalui Internet dari keselesaan rumah."

4. www.modelbisnesinternet.com
"Model Perniagaan Internet Yang Mana Satukah Paling Ideal untuk Anda?"

5. www.maynetwork.net
"Satu yang menarik adalah ianya tidak memerlukan modal, hanya perlu belajar bagaimana untuk mengiklan perniagaan anda di internet. Klik disini untuk ..."

6. www.perniagaaninternet101.com/
"Saya memulakan perniagaan internet saya pada tahun 2006 dengan hanya bermodalkan RM60. Apa yang boleh anda buat dengan RM60 sekarang ini? ..."

7. www.smartusaha.com
"Rahsia Perniagaan Online dan keusahawanan Internet. Panduan perniagaan internet percuma untuk rakyat Malaysia menjadi usahawan internet berjaya."

8. perniagaaninternet.com
"Setelah 4 tahun mengajar berpuluh ribu orang dari seluruh dunia tentang perniagaan internet, setelah menghasilkan jualan mencecah 6 angka secara senyap, ..."

9. www.monakas.com
"Membina perniagaan internet sebenar dengan mudah. Disertakan buku panduan dan Video Tutorial lengkap langkah demi langkah. Jana pendapatan anda ..."

10. saifulsham.com
Tips perniagaan dan perniagaan internet terkini praktikal percuma untuk keuntungan maksimum dengan usaha minimum buat usahawan dan bakal usahawan ...

Kebanyakan laman web di atas, pemiliknya telah pernah saya jumpa. Ada diantara mereka telah mula menulis web/blog sejak tahun 2005 lagi. Ada yang masih aktif dan ada yang kini fokus kepada dunia offline.

Diharap anda boleh jadikan link-link web/blog ini sebagai rujukan kepada anda. Manfaatkan ia sebaik mungkin.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search