Wednesday, August 3, 2011

Apa Aktiviti Di Bulan Ramadhan?

Apa Aktiviti Di Bulan Ramadhan?

Bagi mereka yang bekerja makan gaji, mungkin aktiviti berjalan seperti biasa, cuma masa bekerja tu boleh jadi sedikit ringan kot? Ke sama juga?

Mereka yang bekerja sendiri pasti telah punya rancangan masing-masing. Saya lihat ramai juga IMers Malaysia ni kurangkan aktiviti mereka. Anda pula bagaimana?

Saya pula, dalam proses menyiapkan beberapa produk baru antaranya video khas berkaitan perniagaan eBay. Saya merancang untuk terbitkan sebuah DVD pembelajaran khusus untuk mereka yang sukar menyertai seminar dan personal coaching saya kerana faktor jarak, masa dan bajet.

Selain itu, saya sedang menulis dan menyiapkan manuskrip buku untuk dihantar kepada penerbit buku. InsyaAllah, dalam bulan Ramadhan ni, saya cuba siap dan hantarkanya kepada penerbit yang berminat.

Ok, beri saya ruang waktu untuk siapkannya. Bila siap nanti saya akan maklumkan kepada anda.

Nota: Pastikan anda join saya dengan jadi Blogger Follower, klik join this site. Mana tahu, bila saya umumkan pelancaran produk ini, anda adalah diantara mereka yang terawal mendapat harga yang istimewa. Harga yang pasti tak akan dilepaskan oleh orang lain. :) Join ok!

Jumpa lagi,


Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search