Saturday, August 27, 2011

Jualan FBads Mania Bakal Ditutup Bila-bila Masa?

Jualan FBads Mania Bakal Ditutup Bila-bila Masa?



Benarkah FB Ads Mania, produk terhangat dari Ammar Zahar akan dihentikan bila-bila masa apabila cukup kouta 500 unit?

Pagi tadi semasa kami cit cat di facebook, beliau maklumkan kouta hanya tinggal 25 unit sahaja. Saya pun tak pasti sama ada betul masih ada lagi atau tidak. Anda boleh rujuk link ini:

FB Ads Mania.

Kepada rakan pembaca yang ada jalankan perniagaan kursus umrah dan haji, kursus perkahwinan, khidmat katering, sewa beli kereta, agen insurans, ahli multi level marketing (MLM), butik pakaian, syarikat konsultan, kontraktor, pembuat kek cawan, kedai servis kenderaan, kedai dobi, kedai alat tulis, syarikat pencetakan dan sebagainya, guna Facebook Ads boleh membantu anda mendapatkan pelanggan.

Saya ambil contoh, katakan anda membuka sebuah butik pakaian wanita di putrajaya. Memandangkan kawasan perniagaan anda adalah kawasan baru dan tidak ramai pelanggan, anda boleh mengiklankan info mengenai kedai anda melalui facebook ads. Kos mengiklan di facebook amatlah rendah berbanding anda membuat iklan di surat khabar, malah anda boleh menetapkan prospek secara lebih spesifik berdasarkan umur, lokasi dan kegemaran mereka.

Anda boleh mencuba kaedah pengiklanan di facebook ini dan tingkatkan jualan anda dengan menggunakan kaedah pemasaran yang berpatutan.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search