Saturday, December 1, 2012

Senarai Badan-Badan Pembiaya Malaysia Geran RM50,000 Hingga RM500,000

Senarai Badan-Badan Pembiaya Malaysia Geran RM50,000 Hingga RM500,000

Semua sudah sedia maklum dengan ebook paling laris tahun 2012 iaitu Rahsia Bisnes Kerajaan dimana telah terjual lebih dari 400 unit tidak sampai sebulan pelancaran di internet.

Mungkin ramai yang berfikir, untuk membeli ebook ini, seseorang itu perlulah mempunyai syarikat berdaftar dengan Kementerian Kewangan dan Suruhanjaya Syarikat Malaysia. Sebenarnya tidak. Tahukah anda, tanpa memiliki syarikat sendiri, kita masih mampu mendapatkan job dengan pihak kerajaan.

Rahsia ini telah didedahkan oleh saudara Haryzat kepada saya semasa kami bermain futsal bersama di Seri Kembangan tempoh hari. Malah beliau mendedahkan bagaimana beliau mendapatkan sumber projek kerajaan dengan kadar segera tanpa melalui proses rasuah atau kroni.

Ini benar. Ramai berfikir untuk dapatkan projek dengan kerajaan, kita mesti ada kroni untuk mudahkan kita dapat projek atau kena bagi duit bawah table untuk memastikan kita senang nak bersaing dengan ramai pembekal yang lain.

Sebenarnya, masih ada cara SUCI untuk kita tidak melalui proses rasuah atau kroni ini. Anda juga perlu faham ada banyak peluang kerja di dalam kerajaan ini yang kita boleh perolehi. Dan saya bersyukur dengan adanya panduan ini, ia telah membantu saya lebih membuka mata untuk cuba masuk ke pasaran kerajaan.

Yalah, selama ni pun asyik fokus kepada sektor swasta sahaja. Dengan panduan ini, saya pasti ini adalah bekalan jangka panjang terbaik untuk mereka yang ingin menjadikan bisnes kerajaan sebagai salah satu punca pendapatan mereka.

Setakat yang diberitahu kepada saya, jualan ebook (dalam format CD) ini memang laris. Sebab itu, stok ditambah lagi bagi menampung permintaan pembeli. Lebih-lebih lagi sekarang ni ramai yang dah dapat gaji.. mereka berlumba-lumba untuk dapatkan panduan ini. Tak kisahlah nak bermula bila. Pastikan setiap daripada kita memiliki panduan ini dan berada dalam simpanan kita. Kata Haryzat, dia belum lagi merancang untuk melanjutkan jualan jika kouta tambahan ini habis bila-bila masa dari sekarang.

Jadi, jika anda memang mahukan panduan ini, anda boleh dapatkan segera melalui link affiliate saya ini:

http://www.bisneskerajaan.com/hop.php?ref=noorizam

tapi nanti dulu, jangan klik link di atas.. sila baca sehingga habis..

PERCUMA EBOOK 13 SUMBER PEMBIAYA GERAN/DANA RM50,000 HINGGA RM500,000

Jika anda membeli ebook Rahsia Bisnes Kerajaan melalui link saya di atas.


Ramai yang tidak tahu yang terdapat banyak geran-geran dan pembiayaan untuk idea baru, perkhidmatan baru, perniagaan baru, perniagaan lama, pertanian, penternakan, dan macam-macam lagi.

Di sini saya sertakan senarai badan-badan pembiaya yang terdapat di Malaysia (mungkin bukan semua, tapi inilah yang saya berjaya compilekan untuk anda).





Berikut adalah cara untuk CLAIM BONUS PERCUMA ini:

1. Pastikan anda CLEAR COOKIES BROWSER ANDA (cth; Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome)

2. Beli melalui link http://www.bisneskerajaan.com/hop.php?ref=noorizam

3. Buat order di laman web PAKEJ COMPLETE (RM197.00), Jika anda pilih PAKEJ STANDARD (RM147) anda tidak layak tuntut bonus ini.

4. Selepas buat bayaran, hantar emel ke NSCONSULTATION@GMAIL.COM dengan tajuk CLAIM BONUS BISNESKERAJAAN dan sertakan nama penuh dan butiran bayaran.

5. Saya akan mula hantar bonus percuma ini selepas HARYZAT sahkan pembelian anda.


6. Itu sahaja :)

Seperti yang anda lihat pada gambar di atas, ini merupakan post saya semalam dan terdapat lebih dari 40 orang sebenarnya yang berminat untuk dapatkan bonus ini! Jadi, jika anda tidak mahu lepaskan peluang, pastikan buat tindakan dalam tempoh 72 jam dari sekarang.

Tawaran ini sah dari 1hb Disember 2012 jam 8.00 malam sehingga 4hb Disember 2012 jam 8.00 malam. Dan ia hanya sah untuk 40 34 orang terawal sahaja!

Bertindak pantas sekarang!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search