Monday, December 24, 2012

10 Sebab Kenapa Anda Perlu Buang Pil Dan Krim Kurus

10 Sebab Kenapa Anda Perlu Buang Pil Dan Krim Kurus



10 sebab kenapa anda perlu buang pil dan krim kurus anda ke tong sampah.

Berikut adalah sebab kenapa ramai lebih gemar menggunakan Fellina dan mula meninggalkan pil dan krim kurus biasa.

Sebab 1: Masa yang singkat
Fellina Inch Loss Lotion adalah satu produk unik yang mampu menurunkan berat badan anda dalam masa yang singkat seawal 2 minggu.

Sebab 2: Dijamin berkesan dan selamat
Fellina Inch Loss Lotion dihasilkan dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT120101613K)

Sebab 3: Bahan semulajadi dan halal
Fellina Inch Loss Lotion dihasil dan diformulasi dari bahan semulajadi yang selamat untuk wanita hamil, menyusu dan gastrik.



Sebab 4: Tidak perlu ambil pil lain
Hanya perlu sapu pada tempat lemak mahu dibuang, dan makan macam biasa tanpa perlu berdiet. Fellina Inch Loss tetap akan menjalankan tugasnya. Untuk kesan pembakaran yang lebih ketara, sila kurangkan pengambilan ais. Lakukan senaman ringan juga.

Sebab 5: Boleh dijadikan penawar serba guna
Selain daripada turunkan berat badan, Fellina Inch Loss Lotion boleh melegakan sakit pinggang dan sendi, penat, lelah, migrain, senggugut dan kanak-kanak kencing malam serta sesuai untuk wanita selepas bersalin.

Sebab 6: Pembakaran lemak yang lama
Mengandungi hydrating ingredients, ia membantu membakar lemak dari dalam. Anda akan rasa panas beberapa minit selepas sapuan dan ianya tahan berjam-jam lamanya walaupun selepas di basuh dengan air. Ia akan meresap ke dalam kulit dan membakar lemak di bawah kulit. Ia juga boleh melawaskan tetapi tidak membuatkan perut memulas atau cirit birit.

Sebab 7: Berbau wangi
Fellina Inch Loss Lotion tidak mengeluarkan bau yang kuat. Baunya nipis, natural dan wangi. Orang tidak akan tahu anda sedang menggunakan produk perlangsingan.

Sebab 8: Tahan lama sehingga 6 bulan
Disebabkan Fellina Inch Loss Lotion bersifat seperti lotion, ia membuatkan produk ini tahan lama. Penggunaannya biasa membolehkan ianya bertahan sehingga 3 bulan. Bagi penggunaan hardcore (kerap dan sapuan tebal) ia boleh bertahan sehingga 1 bulan.

Sebab 9: Mudah dibawa ke mana sahaja
Saiznya cukup-cukup sahaja untuk tahan lama tetapi pada waktu yang sama cukup kecil untuk dibawa ke mana-mana ashaja. Ia juga muat dengan mudah di dalam handbag yang kecil.

Sebab 10: Beribu testimoni kejayaan
Fellina Inch Loss Lotion menjadi hot demand sejak beberapa bulan ini. Produk terjual beribu botol setiap bulan sampai tidak menang tangan.

Berminat untuk dapatkan Fellina Inch Loss Lotion:
Harga: RM75 termasuk pos laju (semenanjung)
RM80 termasuk pos laju (Sabah/Sarawak)

SMS kod ini <BELI FELLINA> <1/5/8 BOTOL> ke 0166407479


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search