Monday, December 17, 2012

KONTROVERSI : Cikgu Tuisyen Bermasalah!

KONTROVERSI : Cikgu Tuisyen Bermasalah!

Dalam post kali ini saya akan share kisah seorang guru tuisyen yang bermasalah. Bukan masalah disiplin TAPI masalah kewangan yang sering melanda kita atau rakan-rakan di sekeliling kita.

Kira-kira 3 tahun yang lepas dia ni jatuh dalam bisnes online dan malang sekali hanya itu sahaja bisnes yang sedang beliau jalankan yang merupakan mata pencarian beliau.

Beliau berputus asa dan memutuskan untuk berhenti buat bisnes online. Semua peluang yang hadir di depannya kalau bisnes online je mesti dia tolak!

Walaupun beliau dapat mengelak dari membuat bisnes online TETAPI beliau masih GAGAL elak dari masalah kewangan. Masalah ini sering mengejar beliau.

Setelah berbulan lamanya mengelak dari bisnes online, beliau memutuskan bahawa beliau perlu membuat sesuatu untuk berjaya. Sekali lagi beliau memberi peluang pada diri sendiri untuk mencuba bisnes online.

Setiap malam apabila pulang dari kelas tuisyen dengan badan yang penat beliau sanggup habiskan masa depan komputer dengan menelaah ebook dan belajar berkenaan bisnes internet.

Beliau menghabiskan masa 6 bulan mempelajarinya secara bersendirian. Akhirnya beliau memutuskan
untuk pilih salah satu cabang dari bisnes internet yang mampu memberikan beliau keuntungan dalam masa yang singkat (3-5 hari).

Berkat kesungguhan beliau, akhirnya beliau berjaya memperoleh kejayaan yang besar dalam bisnes
ini. Beliau memperoleh sekitar RM5 angka setiap bulan hanya dari bisnes ini sahaja!

Setelah 3 tahun beliau membuat bisnes ini, akhirnya beliau memutuskan untuk berkongsi ilmu bagaimana ianya dijalankan!

Jika anda nak tahu apa yang di kongsikan oleh cikgu ni. Klik di sini

http://geniusflip.jomniaga.com/go/noorizam/

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search