Monday, December 3, 2012

Seminar eBay Di Kelantan! Warga Kelantan Jom Pakat Hadir Ramai-Ramai!

Seminar eBay Di Kelantan! Warga Kelantan Jom Pakat Hadir Ramai-Ramai!

1. 15hb Disember 2012 ini, kami akan adakan seminar eBay di Kelantan. Dari respond yang diterima bulan lepas, ramai yang request untuk adakan seminar di Kelantan. Seminar ini akan diadakan di Hotel Suria, Jalan Kota Bahru, Kelantan (Rujuk peta di laman web).

2. Setakat ini masih ada 8 kekosongan sahaja lagi. Bagi mereka yang ingin mendaftar, pastikan lakukan pendaftaran segera di laman web http://www.sertaiseminar.com.

3. Seminar ini merupakan seminar pertama dan terakhir di Kelantan dan kami belum anda perancangan untuk adakan lagi seminar yang sama di sana. Jadi kepada anda yang berada di Kelantan atau negeri berhampiran boleh hadir ke program ini. Bagi mereka yang tinggal di Terengganu juga rasanya tidak ada masalah. Jika tidak ada kenderaan sendiri, boleh guna kenderaan awam seperti bas kerana lokasi seminar berhampiran dengan stesen bas.

4. Jika saya yang berada di Selangor sanggup turun ke Kelantan semata-mata untuk bertemu dengan peserta pantai timur, kenapa tidak anda yang tinggal di Kuala Besut, Kuala Terengganu, Marang, Kota Bahru, Gua Musang, Pasir Mas, Pasir Puteh, Jeli. Kuala Krai, Bachok dan sebagainya untuk hadir kali ini.

5. Pastikan untuk peserta yang hadir ke Seminar di Kelantan, kami akan tambah satu bonus istimewa iaitu pendedahan 7 PRODUK HOT yang boleh anda jual di pasaran eBay. Tanpa perlu fikirkan soal membungkus produk, menyimpan stok dan menghantar produk. Anda kini mampu menghasil pendapatan dan jualan dengan menjimat banyak kos.

6. Plus bonus-bonus tambahan sedia ada seperti yang dinyatakan di laman web www.sertaiseminar.com

7. Tonton apa kata mereka yang telah menyertai program SertaiSeminar.com


Jumpa anda di Kota Bahru, Kelantan!

Noorizam Shah
http://www.facebook.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search