Thursday, December 20, 2012

Nak Sertai Seminar eBay di Pulau Pinang

Nak Sertai Seminar eBay di Pulau Pinang

Kepada yang nak sertai seminar eBay di Pulau Pinang, untuk makluman masih ada beberapa kekosongan sahaja lagi. Ini merupakan seminar terakhir yang akan diadakan di Pulau Pinang.

Untuk tahun 2013, saya belum ada rancangan untuk adakan semula seminar di utara tanah air. Jadi, fikir masak-masak samada nak join seminar di Penang (jimat kos) atau nantikan seminar di Kuala Lumpur dan waktu itu yuran penyertaan telah pun dinaikkan.

Anda boleh survey tanya peserta-peserta dahulu samada ia benar atau tidak. Memang harga penyertaan telah dinaikkan secara berperingkat-peringkat. Bagi menjaga kualiti program dan group support, yuran penyertaan boleh ditingkatkan ke 4 angka, bila-bila masa.

Jadi, jika anda telah pun bersedia, pastikan anda mendaftar segera di laman web ini:

http://www.sertaiseminar.com

Dengan menyertai seminar ini, anda layak untuk mendapat bonus-bonus yang ditawarkan dan... yang penting sekali yuran penyertaan early bird. Sekarang dah 20hb Disember 2012. Ada beberapa hari lagi sebelum penyertaan ditutup.

Penyertaan akan ditutup pada jam 5.00 petang, 29hb Disember 2012. Sebarang pertanyaan mengenai kouta kekosongan, sila hubungi (SMS/Call) 0166407479 hari ini.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah
http://www.facebook.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search