Thursday, May 3, 2012

Teknik FB Ads FBO Belajar Dari Pakar

Teknik FB Ads FBO Belajar Dari Pakar

Setakat ini, panduan FB Ads yang boleh dikatakan terbaik adalah panduan yang dikeluarkan oleh saudara Jamal Baharudin bersama Ali Hanifiah.

Panduan ini baru sahaja dilancarkan hari ini dan nampaknya produk ini bakal menjadi produk panas untuk beberapa bulan ini.

http://bit.ly/teknikFBO

Dikhabarkan kouta awal bakal dijual sebanyak 500 unit kepada umum dengan harga dibawah nilai pasaran sebenar. Ini memang tawaran tak masuk akal.

Teknik FB Ads ini adalah panduan bagaimana anda boleh menggunakan pengiklanan di facebook pada kos yang rendah dan menghasilkan jualan berkali-kali ganda menggunakan teknik-teknik yang terbukti berhasil.

Ada orang kata menggunakan FB Ads, boleh dapat trafik beribu-ribu pengguna FB hanya dalam masa beberapa jam! Fuh! Hebat betul. Ada orang kata FB Ads boleh hasilkan ribuan RM hanya dalam masa sehari! Boleh kaya segera ni! Ada orang kata FB Ads lagi menjimatkan berbanding medium pengiklanan lain seperti blog, banner berbayar, Google adwords, email marketing. Mungkin?

Ada orang kata FB Ads ni mudah saja, setup dan tinggal! Tunggu pelanggan masuk membeli saja. Ada orang kata kalau dah buat FB Ads, tak perlu dah rekrut/pasang affiliate dan JV! Yelah, nak dapat JV dan affiliate bukan senang nak dapat. FB Ads dapat membantu anda, lebih-lebih lagi untuk sang newbie! Ermmm... Macam-macam lagi la orang kata, semua POWER-POWER pasal FB Ads ni..

Tetapi adakah ia benar belaka?

Apa itu FB Ads?

http://bit.ly/teknikFBO

Jika anda memang menjalankan perniagaan di facebook atau bukan di facebook tetapi mahu menggunakan FB Ads sebagai salah satu kaedah pemasaran berkesan dan efektif anda saya syorkan anda menggunakan segala panduan yang dikongsikan di dalam teknik FBO ini.

Sebagai contoh mereka yang menjalankan perniagaan menjual jus Monavie boleh menggunakan fb ads sebagai salah cara menarik traffik ke laman facebook page atau ke laman web jualan tanpa perlu melakukan pemasaran agresif. Hanya setup beberapa langkah dan biarkan ia bekerja sendiri dan anda tunggu sahaja pembelian dari pelangan anda.

Saya sendiri telah menggunakan panduan dari Teknik FBO ini untuk mempromosikan produk DVD Video Lubuk Duit di facebook.

Hasilnya saya memperolehi jualan yang banyak tanpa perlu mengeluarkan kos pengiklanan yang tinggi. Memang nampak seperti mudah untuk setting iklan di facebook tetapi hakikatnya jika anda tidak tahu teknik meletak tajuk headline, menulis ayat iklan dan menggunakan gambar, iklan anda itu akan menjadi sia-sia.

Duit banyak terbuang, masa berlalu begitu sahaja dan tiada seorang pun membeli produk anda. Jadi buat apa peningkan kepala melakukan promosi syok sendiri yang akhirnya merugikan anda.

------------------------------------------------------------------------------------

Terima kasih kepada yang vote blog ini sempena Anugerah Digi WWWOW. Anda boleh terus melakukan undian dan beri sokongan kepada blog ini dengan klik butang vote di laman web seperti di dalam link yang tertera dibawah:

http://www.wwwow.my/display_entry.aspx?ID=b1a2d273-ece9-4699-8953-111e74e4c581

Terima kasih juga meletakkan blog ini didalam kedudukan yang baik di senarai top 10 most view pagi kategori Mudah.my :: Most Promising Webpreneur of the Year

Jumpa lagi,
Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search