Sunday, May 6, 2012

Best Juga Satu Transaksi AUD100 Ke Atas

Best Juga Satu Transaksi AUD100 Ke Atas

Tak susah pun nak buat, kalau tau caranya. Ini bisnes syok-syok sendiri. Tak perlu fikir nak kena marah dengan boss. Anda boss. Anda kuli. Pandai-pandai nak uruskan masa. Pandai-pandai nak uruskan listing.

Di eBay macam-macam boleh jual tapi kena tau jugalah produk apa yang boleh jual, produk apa yang tak boleh jual. Produk apa yang berisiko jual, produk apa yang tak berisiko jual.

Dalam seminar saya pada 26hb Mei 2012 ini saya akan berkongsi dengan anda bagaimana cara terbaik untuk anda menjual dan menghasilkan jualan di eBay. Hakikatnya ramai yang tak tau. Main hentam kromo pun ramai juga. Ini kes tak nak membaca dan tak nak mendalami ilmu. Nampak orang buat duit kat eBay, dia pun nak buat duit kat eBay. Last-last, produk tak terjual, fee yang tinggi perlu dia tanggung.

eBay ni memang lubuk duit. Semua eBayer tahu ebay memang lubuk duit. Senang nak buat fast money. Tapi senang juga nak bungkus bisnes jika ego dan tak nak belajar.

Seminar yang saya adakan pada bulan Mei ini adalah seminar terakhir untuk tahun 2012. Jika anda rasa nak belajar eBay, anda boleh tunggu 1-4 tahun lagi (kot saya nak sharing lagi waktu tu).

Di dalam seminar terakhir ini saya akan share banyak topik termasuklah topik multiple akaun, Virtual Credit Card, Access limit, Selling limit, rahsia DSR, cross selling, tool-tool dan ehemmm.. datang je seminar nanti.

Buat yang serius nak buat duit dengan eBay dan nak pastikan pelaburan ilmu anda berbaloi-baloi, hanya daftarkan diri di http://sertaiseminar.com, lock kan posisi anda dan jumpa saya pada hari seminar nanti.

Kalau tengok gambar kat atas tu, oklah kan kalau dapat income sesekali AUD100-AUD200 per transaksi. Kalau ada multiple akaun amacam? Ni yang nak kena belajar ni. Kannn.

Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search