Thursday, May 24, 2012

Panduan Menang Sebut Harga Tender Kerajaan

Panduan Menang Sebut Harga Tender Kerajaan

“Assalamualaikum, pertamanya saya amat bersyukur kerana ditemukan dengan ebook ini, walaupun saya sudah lebih 10 tahun berkecimpung dalam bidang perolehan kerajaan tetapi masih bayak yang saya tidak tahu dan ebook ini mengajar saya banyak perkara. Saya amat berharap jika dapat ebook ini 10 tahun yang lepas, pasti saya lebih berjaya sekarang.”
Dr. Zamri Mohamad
ZM Gemilang Sdn. Bhd
“Hebat! Saya memang tak sangka ada ebook sebegini dikeluarkan. Saya berharap ada syarikat akan terbitkan ebook ini dan dijadikan buku supaya lebih ramai orang akan mendapat manafaat dari ebook ini. Isi kandungan nya ringkas tetapi padat dengan penerangan dan gaya bahasa yang mudah untuk difahami. Saya syor ebook ini kepada semua kawan-kawan saya yang menjadi ahli CIDB."
Syukor Ammaruddin
Profitline Sdn. Bhd

Siapa disini yang ada lesen Kementerian Kewangan? Siapa disini yang selalu masuk tender kerajaan tetapi selalu sahaja gagal dapat tawaran?

Jika anda adalah mempunya syarikat yang baru ditubuhkan dan baru pertama kali hantar dokumen tawaran sebutharga, pastikan anda dapatkan panduan melalui link ini:

http://bit.ly/menang-sebutharga-tender

Pakar tender bakal dedahkan maklumat-maklumat penting kepada anda.

P.s: Kebetulan pula sewaktu saya menulis post ini, abang ipar saya dapat kontrak kerajaan. :)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search