Sunday, May 6, 2012

Seminar eBay Terakhir Bulan Mei Ini

Seminar eBay Terakhir Bulan Mei Ini

Kepada yang belum lagi mendaftar ke seminar eBay pada 26hb Mei ini, pastikan anda berbuat demikian segera kerana ini adalah seminar terakhir yang anda saya adakan pada tahun ini. Dalam seminar ini saya akan dedahkan lebih banyak lagi rahsia dan teknik bagaimana nak buat duit dengan eBay.

Untuk sertai sila mendaftar di http://www.sertaiseminar.com. Kepada yang beranggapan nak pergi pada seminar berikutnya, saya minta maaf banyak-banyak. Seminar ini tidak akan diadakan lagi tahun ini. Anda mungkin kena tunggu 1-3 tahun lagi. :)

Sebab, selain saya sendiri menjual produk di eBay, saya juga ada fokus kepada beberapa projek lain seperti bisnes Monavie, Printing, Personal Coaching dan beberapa produk yang akan dilancarkan

So, kalau nak korek rahsia buat jualan di eBay melalui seminar saya, pastikan anda hadirkan diri, yang bekerja pada hari sabtu tu, sila apply cuti siap-siap sebab ada 1 rahsia penting yang saya tak dedahkan kepada umum dan memang saya simpan sampai hari ini. Bersedialah lakukan pelaburan bermanfaat ini dengan hadirkan diri ke seminar saya pada 26hb Mei 2012 ini.

Kalau ada nak pergi mana-mana hari tu, batalkan segala program anda pada 26hb Mei 2012. Yang pasti, siapa yang hadir pada hari itu, mereka je lah yang tahu dan biar mereka sahaja yang makan tak habis kat eBay.

Daftar di http://www.sertaiseminar.com

Jumpa lagi,
Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search