Friday, August 15, 2014

Pengambilan Stokis Dan Pengedar EMORRA. Rujuk Sini...

Pengambilan Stokis Dan Pengedar EMORRA. Rujuk Sini...



Untuk dapatkan maklumat lanjut bagaimana untuk mendaftar sebagai stokis atau pengedar sah EMORRA, anda boleh rujuk link ini: http://www.emorra.com.my

Hubungi kami di borang yang disediakan seperti yang tertera di laman web berkenaan.

Kami memang mengalu-alukan usahawan dan bakal usahawan yang nak menjual produk kami. Semua produk EMORRA berdaftar dengan KKM (untuk skincare) dan mempunyai surat pengkelasan produk dari BPFK (diklasifikasikan produk berasaskan makanan).

Ia dijamin selamat, halal dan sesuai diambil oleh pengguna dewasa samada lelaki ataupun wanita.

Alhamdulillah, produk formulasi Korea ini diproses di kilang 100% bumiputera Islam dengan status GMP, Halal dan MesTI.

Sepanjang kami memperkenalkan produk EMORRA di pasaran internet, ia diterima baik oleh ribuan pengguna dengan jualan mencecah lebih 30,000 unit produk terjual.

Maklumbalas pengguna yang sangat baik memberi repeat order yang tinggi setiap bulan. Bagi memenuhi permintaan pasaran, kami mengalu-alukan stokis dan pengedar aktif yang boleh bersama-sama kami memasarkan produk ini.

Saya pasti, seorang usahawan yang mempunyai modal bisnes yang baik, juga mempunyai daya usaha yang baik dalam memasarkan produk mudah jual ini.

Bagi anda yang ingin menjadi seorang stokis, kami memilih anda yang telah pun mempunyai perniagaan. Tidak kira samada menjalankan perniagaan secara online ataupun offline seperti kedai-kedai. Terbaik adalah anda berkebolehan merekrut atau telah mempunyai rangkaian usahawan-usahawan kecil samada sepenuh masa atau sampingan di bawah anda.

Bekerja dan bergerak secara pasukan lebih mudah dan memberikan keuntungan yang sangat baik untuk jangka panjang berbanding bergerak secara berseorangan.

Jika anda mempunyai modal yang besar, berkebolehan memasarkan produk EMORRA sendiri, hasilnya sangat berbeza jika anda mampu bergerak secara berjemaah.

Kami di HQ bersedia memberi bimbingan dan bantuan dari segi ilmu pemasaran buat anda yang serius untuk menambah pendapatan dan membina keuntungan dengan produk yang sangat diterima baik oleh ribuan orang pengguna ini.

Sebagai contoh, produk EMORRA GLOW C merupakan produk supplement (makanan tambahan) dalam bentuk tablet yang mudah untuk dikunyah, dikemam atau dihisap begitu sahaja.

Berbeza dengan kebanyakan produk di pasaran yang seumpamanya dalam bentuk serbuk yang perlu dibancuh dengan air sebelum diminum.

Gaya hidup pengguna hari ini, kalau boleh mereka ingin yang mudah, selesa dan cepat. Jadi dengan menghasilkan tablet yang boleh dikunyah seperti gula-gula, ia cepat diterima dan diguna oleh pengguna yang ingin kelihatan cantik dan menawan setiap masa.

Gabungan formulasi terbaik antara bahan seperti Grape Seed, Collagen, Stem Cell dan beberapa bahan aktif natural yang lain memberi impak yang cepat bagi mereka yang ingin mendapatkan kulit yang lebih cantik, anjal, gebu dan cerah seawal 3 hari.

Dengan 1 botol yang mengandungi 70 tablet untuk kegunaan 35 hari, ia sudah menjimatkan wang anda.

Anda boleh rujuk testimoni pengguna di www.emorra.my/messages/testimonial.html

Untuk anda yang menjadi stokis kami, anda boleh menggunakan gambar dan bahan promosi seperti yang dipaparkan di laman facebook rasmi kami di www.facebook.com/emorraofficial

Anda boleh dapatkan disini. Anda boleh guna gambar dan ayat yang dikongsikan sebagai bahan promosi anda mengikut kesesuaian. Ubah suai maklumat menjadi maklumat anda.

Kami juga akan memasukkan info ringkas anda di dalam laman web www.emorra.com.my sebagai rujukan bakal pembeli yang ingin membeli produk. Mereka boleh mengetahui nama anda, no telefon dan lokasi bagi urusan pembelian secara walk in.

Di EMORRA, kami sering menjalankan pemasaran online di facebook, blog, google dan instagram dan kami sentiasa ada perancangan untuk teruskan promosi di majalah dan akhbar tempatan.

Alhamdulillah, setakat ini kami menerima baik penyertaan dari mereka yang telah pun menjadi stokis di Kedah, Pulau Pinang, Kuala Lumpur, Selangor, Pahang, Kelantan. Kami mengalu-alukan stokis-stokis aktif bagi menampung permintaan pengguna seluruh Malaysia.

Jika anda orang yang kami cari, sila WHATAPPS kami di 012-9127100 atau hubungi emel kami di www.emorra.com.my

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search