Monday, October 8, 2012

Seminar eBay di Johor. Rugi Tak Datang!

Seminar eBay di Johor. Rugi Tak Datang!


Peluang ini bukan selalu datang ke tempat kita. Jadi ambillah peluang untuk sertai Seminar Dropship Artsnow + eBay, dibawa khas oleh pakar berpengalaman, tuan Noorizam Shah. Program ini akan diadakan buat pertama kali dan terakhir untuk tahun 2012 di Johor.

Kami mengalu-alukan rakan di Johor, Singapura, Selatan Pahang dan Melaka untuk hadir ke seminar kali ini.

Yang pasti ada sesuatu yang istimewa akan dikongsikan dengan peserta seminar di Johor pada 03hb November 2012 (sabtu).

Jika anda tidak kemana-mana atau telah pun merancang untuk aktiviti lain, pastikan anda tukar hasrat anda dan hadir ke seminar ini. Berikan 1 hari masa berharga dalam 365 hari yang anda nikmati untuk belajar bagaimana untuk menghasilkan jualan dan pendapatan secara konsisten di laman web eBay tanpa perlu berhenti kerja, boleh lakukan secara sambilan di mana-mana sahaja.

Saya pasti panduan yang bakal dikongsikan di dalam seminar ini akan membantu anda membina perniagaan di eBay secara konsisten bukan untuk tempoh 1 bulan, 3 bulan tetapi matlamat jangka panjang menjalankan perniagaan sehingga bertahun-tahun lamanya.

Dan istimewa, sokongan dan bimbingan selepas menyertai seminar akan diberikan sepanjang hayat di dalam group tertutup kami.

Untuk memberi JAMINAN kepada anda, JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN jika anda mendapati program kami ini tidak dapat membantu anda. Anda boleh tuntut WANG selepas anda mengikuti program kami sehingga rehat tengahari dan tamatkan penyertaan anda tanpa sebarang bicara.

Saya cadangkan anda mendaftar sekarang kerana... tempat dan kouta penyertaan adalah terhad. Saya tidak boleh jamin jika saya naikkan yuran penyertaan 3 kali ganda dari harga yang anda lihat di laman web sekarang... atau saya terpaksa menolak penyertaan anda kerana kouta telah pun penuh diisi.

Layari web http://sertaiseminar.com/ untuk pendaftaran online, ataupun SMS direct ke 0166407479 unuk ketahui kouta kekosongan dan yuran penyertaan.

Jumpa anda di Johor!

- Admin

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search