Sunday, October 7, 2012

Nak Dapatkan Bimbingan Berterusan Dari Saya?

Nak Dapatkan Bimbingan Berterusan Dari Saya?


Jika anda sertai Seminar Dropship Artsnow + eBay ini, anda tidak perlu khuatir dengan sokongan dan bimbingan selepas program. Saya berusaha untuk membantu anda dan memastikan matlamat untuk menghasilkan pendapatan melalui eBay dicapai oleh setiap peserta yang hadir.

Jadi, jangan rasa bimbang. Perkhidmatan kami tidak seperti sesetengah program yang lain dimana, anda membayar yuran penyertaan yang tinggi tetapi selepas program anda dibiarkan tanpa sebarang permantauan ataupun bimbingan.

Saya amat mengalu-alukan kepada mereka yang pernah mengikuti program saya atau program penganjur lain atau anda baru sahaja berhasrat untuk menyertai program saya, jaminan wang dikembalikan jika anda mendapati di awal program seminar kami ini (bermula pagi) tidak mencapai matlamat anda.

Di dalam program ini, kami akan pastikan segala bentuk penyampaian adalah berkualiti dan berbeza daripada program yang pernah anda hadir. Yang pasti, selepas program ini anda akan dibimbing dan dipastikan setiap peserta menghasilkan jualan dan pendapatan pertama mereka di eBay.

Mahukah anda membina pendapatan secara konsisten di eBay setiap bulan?
Mahukan anda membina pendapatan kedua tanpa perlu berhenti kerja?
Mahukah anda membina pendapatan lebih lumayan berbanding dengan gaji yang anda terima sekarang?

Jika jawapan anda ya,

Anda perlu hadir ke Seminar kami. Tarikh paling dekat sekali ialah pada 13hb Oktober 2012 (Sabtu) dan lokasi akan diadakan di Kuala Lumpur. Bagi mereka yang tinggal di Selangor, Perak, Pulau Pinang, Kedah, Perlis, Kelantan, Terengganu dan Pahang, anda boleh hadir ke program ini.

Jangan tangguhkan masa lagi. Ini adalah waktu terbaik untuk anda mulakan tindakan.

Call kami di 0166407479 untuk pertanyaan kekosongan ataupun layari web http://sertaiseminar.com untuk pendaftaran online.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah
www.sertaiseminar.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search