Tuesday, October 2, 2012

Berapa Yang Anda Sanggup Bayar Untuk Mendalami Ilmu Ini?

Berapa Yang Anda Sanggup Bayar Untuk Mendalami Ilmu Ini?

Tak semua orang sanggup spent duit untuk sesuatu yang memberi tambah nilai dalam hidup. Ramai yang sanggup berbelanja RM300-RM1000 kepada perkara yang hanya memenuhi kehendak mereka.

Pergi bercuti makan angin, beli gajet terkini seperti Blackberry, Iphone, Ipad, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy Tabs, tukar sport rim kereta, tinted cermin kereta, Playstation 3, PSP, Xbox dan sebagainya.

Berapa ramai yang pula yang sanggup keluar bajet untuk belajar sesuatu yang bermanfaat dan boleh memberinya panduan bagaimana untuk menambah pendapatan sekarang?

Cuba tanya diri anda, adakah anda merupakan salah seorang dari mereka yang suka membazir wang kepada perkara seperti di atas atau sebaliknya.

Saya ada ramai peserta yang telah lama mengikuti perkembangan bisnes saya dan ada juga yang telah membeli produk-produk saya sejak tahun 2008 lagi. Namun selepas beberapa tahun, barulah mereka mengambil tindakan untuk bermula.

Jika anda diberi peluang sekali lagi, adakah anda ingin bersama-sama belajar cara yang betul dan berkesan bagaimana anda boleh menghasilkan pendapatan sampingan dari rumah melalui bisnes yang sebenar tanpa perlu berhenti kerja atau menyertai skim cepat kaya yang berleluasa di internet ini?

Jika ya,

Pastikan anda sertai saya di dalam program terkini Sertai Seminar pada 13hb Oktober 2012, 03hb November 2012 dan 04hb November 2012. Pilih salah satu tarikh dan lokasi anda.

Program ini terbukti dan dapat membantu anda menjana pendapatan pertama anda di eBay melalui teknik dan cara betul.

Untuk mendaftar, layari web http://sertaiseminar.com hari ini!

Noorizam Shah
http://facebook.com/sertaiseminar

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search