Friday, September 30, 2011

Penantian Itu Satu Penyeksaan?

Penantian Itu Satu Penyeksaan?

Perasaan terseksa tu mungkin terjadi kepada mereka yang telah buat bayaran tempahan sejak awal bulan September lagi.

Rasa terseksa sebab apa? Sebab.... Menunggu ni ler....

Oohoho.. hebat penangan cover DVD ni. Sampai ramai yang respond dan tunjuk minat yang positif.

Seperti yang saya maklumkan di profile facebook saya sejak awal bulan dulu, projek ini bukan main-main. Siapa yang buat-buat lepas pandang tu memang sah-sah terlepas peluanglah.

Saya janjikan kepada 100 pembeli terawal yang buat tempahan akan dapat harga yang cukup istimewa. Dah tawaran tu akan tamat pada 30hb September 2011 (cadang nak tutup pada 29hb, so anjakkan la ke 30hb) tepat jam 12.00 tengah malam.

Jadi selepas ini, kepada yang telah pun opt in nama dan emel di www.videolubukduit.com, sila semak emel anda pada hari sabtu ini kerana hari itu saya akan hantar satu emel untuk harga tawaran khas mereka yang opt in di website www.videolubukduit.com.

Sila ambil perhatian, tawaran yang saya akan buka pada hari sabtu nanti hanya sah untuk 20 orang terawal sahaja. Cukup sahaja kouta, saya akan tutup terus dan kepada yang terlewat merebut peluang, sila nantikan tawaran seterusnya pada hari pelancaran sebenar (tawaran hari sabtu ini lebih menarik dari tawaran masa hari pelancaran) pada 26hb Oktober 2011 nanti.

Eh, kepada pembeli yang tak sabar nak DVD ini, saya tengah proses pesanan anda. Tengahari tadi, 15 pembeli pertama, pesanannya telah dihantar. Pesanan akan dihantar secara berperingkat-peringkat ikut turutan pasal ramai ni. :)

Ok. Setakat ini sahaja update dari saya untuk hari ini. Tunggu ya hari sabtu. Pastikan semak emel pada hari sabtu dan bertindak pantas kerana saya jangkakan permintaan akan melebihi dari permintaan.

Jumpa lagi,


Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search