Monday, February 27, 2012

Kouta Jualan DVD Video Lubuk Duit Semakin Mengecil

Kouta Jualan DVD Video Lubuk Duit Semakin Mengecil


Awal bulan Februari saya ada maklumkan kepada email subscriber yang saya ada buka semula kouta jualan DVD Video Lubuk Duit.

Saya ada terima banyak emel bertanyakan samada mereka masih boleh mendapatkan DVD Video Lubuk Duit atau tidak.

Jawapannya, YA. Anda masih lagi boleh mendapatkan DVD ini dan kouta terbaru dibuka kepada 150 orang pembeli sahaja.

Sekadar makluman, kouta jualan semakin hari semakin mengecil. Jika anda belum lagi berpeluang atau belum lagi mendapatkan DVD ini, saya syorkan anda dapatkan di laman jualan http://www.videolubukduit.com

Hari sabtu lalu, di Seminar Internet Millionaires yang diadakan di Menara Usahawan, Putrajaya, saya juga ada membuka meja jualan untuk DVD ini. Jualan mendapat sambutan hebat dan ramai peserta seminar yang mendapatkan DVD ini.

Saya gembira jika anda dapat mempelajari dan mempraktiskan ilmu yang dikongsikan di dalam DVD VLD. Saya yakin, usaha dan komitmen yang anda berikan pasti membuahkan hasil yang baik seterusnya menjana pendapatan dengan eBay. :)

InsyaAllah, hujung bulan Mac ini saya akan adakan seminar eBay dengan content baru, lebih infomasi, lebih FORMULA dan saya akan pastikan penyampaian topik ini nanti berbeza dengan seminar-seminar yang terdahulu.

Saya juga akan berikan beberapa BONUS yang dirasakan berbaloi dengan apa yang anda laburkan untuk mendapatkan ilmu berharga ini. Mahu? Jika mahu, nantikan info SEMINAR FORMULA BISNES EBAY 2012 yang akan diadakan pada Mac 2012. InsyaAllah.

So, pastikan anda ikuti perkembangan info di blog ini. Rajin-rajin jenguk blog ini kot-kot ada tawaran-tawaran hebat yang tidak dihebahkan dimana-mana. ;)

Berbalik kepada info mengenai DVD Video Lubuk Duit, jangan lupa dapatkan video panduan ini di www.videolubukduit.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search