Sunday, November 4, 2012

Seminar Dropship Artsnow + eBay Sukses!

Seminar Dropship Artsnow + eBay Sukses!

Tahniah kepada semua peserta Seminar Dropship Artsnow + eBay di Johor Bahru. Ingatkan saya seorang yang datang dari Kuala Lumpur ke Johor Bahru, rupa-rupanya ada juga peserta yang datang dari KL, Perak dan Singapura. Terima kasih sangat-sangat kerana menjayakan seminar ini.

Lebih menarik lagi, ada beberapa peserta yang telah banyak pengalaman menjual produk fizikal di eBay, juga turut memberi sokongan dan kepercayaan untuk bersama-sama mendalami teknik menjual produk menggunakan Artsnow.



Terbukti melalui usaha peserta-peserta yang lalu, ramai yang telah berjaya menghasilkan jualan dan pendapatan tanpa perlu menyimpan stok, membungkus dan menghantar produk kepada pelanggan. Kepada anda yang tidak pernah menyertai program SertaiSeminar, saya amat syorkan anda turut serta dalam seminar ini. Jangan mengambil mudah dengan mempelajarinya sendiri. Ramai yang cuba menjual produk di eBay menggunakan Artsnow tetapi gagal sebab mereka ini tidak memiliki mentor yang boleh membimbing mereka sehingga menghasilkan jualan.

Jika anda serius dan mahu mendalami bisnes ini, pastikan anda rujuk tarikh-tarikh terkini di laman web http://sertaiseminar.com


Sebentar tadi, saya terima banyak emel, sms dan call bertanyakan kekosongan tempat untuk seminar di Shah Alam, Ipoh dan Melaka. Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat kekosongan, boleh hubungi kami segera di 016-640 7479 hari ini. Bertindak pantas kerana kouta penyertaan pada harga early bird bakal ditutup bila-bila masa sahaja.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah
www.facebook.com/noorizamshah



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search