Thursday, April 5, 2012

Tahniah Farid Ghazali! Yang Berusaha Akan Terima Hasilnya

Tahniah Farid Ghazali! Yang Berusaha Akan Terima Hasilnya


Ia memang membakar semangat sesiapa sahaja yang melihatnya. Jangan tanya samada apa yang diperolehi besar atau kecil, yang penting beliau telah buktikan tidak ada kejayaan tanpa usaha yang berterusan.

Siapa kata di eBay tak boleh buat duit. Hari ini semakin ramai yang berpusu-pusu nak belajar eBay. Ramai yang dah pandai menjual di eBay. Semua orang boleh melakukan. Tidak ada yang mustahil pun. Jika ada ilmu, apa yang kita nak boleh kita capai.

Carilah mentor anda. Belajar dari mereka yang berpengalaman. Jangan jadi seperti sesetengah orang yang punya sikap ego. Ego dan rasa diri dah cukup bagus sampai tak nak belajar dari orang lain.

Saya percaya rakan-rakan disini tidak begitu. Saya percaya rakan-rakan disini suka menuntut ilmu. Bagus kerana mengambil tindakan dan merebut peluang. Carilah ilmu selagi kita mampu.

Kan bagus kita melabur untuk mendapatkan ilmu dan menambah nilai hidup kita. Carilah ilmu dengan cara yang betul. Seperti Farid Ghazali, beliau tidak pernah berputus asa bertanya dengan orang lain termasuk saya untuk mendalami ilmu eBay. Beliau telah menjana beribu-ribu ringgit melalui bisnes di eBay sejak 2 tahun lalu.

Beliau sanggup melaburkan wang, hadir ke sesi Personal Coaching (Mastermind) eBay dan sesi Seminar Formula Bisnes eBay yang saya anjurkan demi untuk menambah nilai hidup beliau.

Bukankah itu lebih bagus dan bermanfaat? Fikirkan apa yang kita dapat pada kemudian hari apabila kita memiliki ilmu ini. Jangan fikir apa yang akan terjadi sekarang. Sebab itu kita diajar memandang ke hadapan. Mereka yang memandang ke hadapan, sentiasa berfikiran positif, mereka adalah golongan yang hebat!

Mahu atau tidak anda menjadi diantara orang yang hebat?

-------------------------------------------------
Sesi Seminar Formula Bisnes eBay 2012 akan diadakan pada 29hb April 2012. Seperti biasa, tempat adalah amat terhad. First come first serve. Jangan bertangguh lagi untuk mendalami lubuk duit ini. Daftar sekarang disini: http://noorizamshah.blogspot.com/p/seminar-ebay.html

Jika sesi minggu lepas ramai orang Johor dan Perlis yang sanggup turun ke Shah Alam menuntut ilmu, kenapa tidak anda yang berada di sekitar lain juga hadir mendalami ilmu. Nak seribu daya, tak nak bermacam-macam alasan.

Jumpa di sana :)

Noorizam Shah
www.facebook.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search