Monday, October 24, 2016

Mengapa Gambir Jantan Tak Buat Saja Produk Overclaim?

Mengapa Gambir Jantan Tak Buat Saja Produk Overclaim?


Kenapa Gambir Jantan tak buat saja overclaim macam produk gambir jenama lain?

Bukan tak boleh. Boleh je kalau Gambir Jantan nak claim 5 in 1 yang pertama di Malaysia! Boleh keras, panjang, besar, lambat pancut dan macho!

Hah! Kalau buat macam ni, boleh je kami nak tawan hati pembeli!

TETAPI...

Gambir Jantan tak memperbodohkan pengguna di Malaysia! Kami tetap hanya claim Gambir Jantan hanya mampu membantu melewatkan dan memanjangkan masa sahaja (lewat pancut).

Kami tak akan buat claim yang bukan-bukan.

Anda sebagai pengguna perlu bijak. Jadi pengguna yang bijak pandai. Sayangkan duit anda tu. Berbelanja dengan berilmu. Jangan nampak iklan semacam terus beli. Kami di Gambir Jantan tak mahu itu.

Anda boleh rujuk pakar perubatan, doktor-doktor bertauliah. Belum ada kajian saintifik, produk berasaskan gel, boleh membantu memanjang, membesar dan mengeraskan alat sulit lelaki!

Pergilah walk in, jumpa doktor-doktor bertauliah sekarang!

Cuba tanya, adakah produk berasaskan Gel, boleh membantu memanjang dan membesarkan? Mereka akan jawab tidak!

Ada orang kata, gel ini istimewa. Ia dicampur dengan bahan seperti gambir dan ektrak minyak lintah!

Baiklah,

Jika benar ia mengandungi bahan itu, timbul pula persoalan, adakah benar bahan seperti gambir dan ektrak minyak lintah boleh bertindak dalam masa yang sama?

Gel ini nak bekerja yang mana satu dulu? Nak urut bagi besar atau nak bagi kebas? Jika disapu gel banyak kali, makin banyak, makin kebas????

Bukan ke Minyak Lintah yang biasa anda tengok dalam bentuk berminyak? Kalau gel ni, kita sapu sedikit kat kulit, serta merta ia meresap. Selepas ia meresap, ia akan kering. Jadi adakah perlu lagi kita sapu gel berkali-kali untuk dijadikan sebagai gel urutan? Dalam tu ada ektrak gambir???? Makin kebas??

Macam Gambir Jantan, kita cadangkan kepada pelanggan kami, bahawa untuk 1st time guna dengan kadar yang sangat sedikit. Sebab gel ini pekat. Bayangkan kalau guna dos yang besar dan banyak?

Makin kebas alat sulit anda!

By logik, kalau anda jumpa Gel untuk delay yang claim 3 dalam 1, 5 dalam 1 itu semua adalah marketing claim sahaja. Sekadar untuk menarik perhatian anda untuk berbelanja!

Jangan mudah terpengaruh! Jika anda terpedaya, lantak pi la itu duit anda, bukan duit sesiapa.  :)

Jadi, berbalik kepada Gambir Jantan,

Sebab itulah momentum demand produk ini sentiasa ada. Sebab majoriti pengguna berilmu dan bijak menilai. di Gambir Jantan, kami sangat mengambil berat berkenaan kesihatan pengguna. Menggunakan produk yang selamat tanpa kesan sampingan. Lebih penting lagi, pengguna berpuashati dapat membeli produk yang berkualiti.

Jika anda menggunakan highway dari arah Dengkil ke Putra Heights, anda akan nampak billboard Gambir Jantan di sebelah kiri anda.

Anda boleh hubungi hotline kami di 017-3448110 jika anda ragu-ragu atau was-was dengan produk gambir. Kami akan berikan info sebaik mungkin kepada pelanggan kami.

Sayangi duit anda! Berbelanja dengan bijak!


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search