Tuesday, July 24, 2012

Tips Diet Ketika Bulan Ramadhan

Tips Diet Ketika Bulan Ramadhan

Berat badan saya sekarang 82.5 kilogram. Walaupun tinggi saya ni 184cm, tapi saya ada masalah perut buncit. Ini lumrah seorang lelaki apabila dia dah berkahwin, masalah paling besar ialah perut buncit. Hehehe.

Bila dah kahwin, serius, selera makan pun macam agak tak terkawal. Seronok punya pasal sampai tak perasan perut semakin lama semakin membuncit.

Jadi, saya mengambil keputusan untuk selesaikan masalah perut buncit ni dengan berdiet.

http://bit.ly/tips-diet-ramadhan

Ada yang syorkan saya ambil produk untuk turunkan berat badan seperti Herbalife, Alpha Lipid SD2 dan ada juga yang suruh saya amalkan diet secara kamikaze.

Saya mencari-cari penyelesaian macam mana nak hilangkan masalah perut buncit tanpa mengganggu otot badan saya. Maknanya, ia boleh hilangkan lemak badan tetapi bukan kecilkan otot badan.

Namun, saya tertarik dengan cara diet kamikaze. Ia bukanlah misi mustahil untuk mereka yang berasa badan mereka gemuk dan ingin kurus badan secara pantas.

Saya ada membaca sebuah laman web yang berkongsi bagaimana peserta-peserta yang menyertai program diet kamikaze mampu menurunkan berat badan mereka tanpa perlu berbelanja besar. Mereka tidak mengambil sebarang produk perlangsingan yang mungkin boleh menjejas kesihatan. Hanya mengamalkan panduan yang dikongsikan dalam bentuk laporan, sesiapa sahaja berpotensi untuk menurunkan berat badan di dalam bulan Ramadhan ini.

http://bit.ly/tips-diet-ramadhan

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search