Tuesday, July 31, 2012

Internet Webhosting Pada Harga Promosi Istimewa

Internet Webhosting Pada Harga Promosi Istimewa



Info ini untuk anda yang ingin mendapatkan domain dan hosting dari penyedia yang mantap melalui sokongan pelanggan (selepas jualan).

Jika anda tercari-cari penyedia hosting pada harga yang menarik, anda juga boleh memilih perkhidmatan dari internet-webhosting.com. Syarikat ini adalah 100% milik bumiputera dan ia merupakan antara 5 syarikat penyedia hosting terbaik di Malaysia.

Untuk link promosi harga istimewa, anda boleh rujuk link ini:
http://bit.ly/InternetWebhosting

Atau untuk link (bukan promosi) boleh direct ke www.internet-webhosting.com.

Saya juga antara pelanggan setia sejak tahun 2006 sehingga kini. Selain melanggan hosting saya juga melanggan berpuluh domain disini. Setakat ini, perkhidmatan sokongan selepas jualan adalah amat baik sekali.

Jika anda seorang yang langsung tidak ada sebarang pengalaman berkaitan domain dan hosting atau apa juga masalah berkaitan teknikal, kumpulan sokongan yang terdiri dari lebih 10 orang kakitangan sedia membantu anda bila-bila masa sahaja 24 jam sehari, 7 hari seminggu.

Ini link untuk mereka yang ingin membeli domain atau hosting pada harga promosi istimewa (beli melalui link ini jika anda inginkan lebih penjimatan):

http://bit.ly/InternetWebhosting


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search