Thursday, July 19, 2012

Promosi DVD Video Lubuk Duit Sempena Ramadhan Ini

Promosi DVD Video Lubuk Duit Sempena Ramadhan Ini

Assalamualaikum.

Promosi ini terbuka kepada mereka yang ingin mendapatkan DVD Video Lubuk Duit. Memandangkan sambutan berterusan dan setiap hari ada jualan diterima, hari ini saya akan membuka harga tawaran kepada mereka yang membeli DVD Video Lubuk Duit melalui direct link (bukan affiliate link) dengan harga hanya RM100.00 sahaja!

Tempoh sah pembelian bermula dari 20hb Julai 2012 hingga 18hb Ogos 2012. Harga promosi ini sah sementara stok masih ada.


Bagaimana untuk membuat pembelian? Sila ikut arahan dibawah:

1. Sila clear cookies browser (Google Chrome, Mozilla Fairefox, Internet Explorer, Opera)anda terlebih dahulu.

2. Klik link http://www.videolubukduit.com

3. Isi borang order dan tunggu produk sampai ke rumah. Biasanya produk akan sampai dalam masa 2-3 hari selepas bayaran dibuat. Jika masih tidak menerima produk, sila maklumkan kepada saya. Hanya bankin 100.00 sahaja (so, jgn ikut harga yang di laman web)

4. Semua pesanan akan dihantar melalui pos ekspress.Caj tambahan diperlukan jika menggunakan pos laju. Tracking number akan dimaklumkan melalui sms sebaik produk dikirim kepada pembeli.

5. Kami menggunakan sistem perbankan yang detail (boleh trace masa transaksi). Pembelian palsu akan diambil tindakan. Pengesahan pembayaran mungkin diperlukan.

6. Fast action, fast result. Ambil tindakan sekarang.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah
http://fb.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search