Kisah Pemuda Berhasil Jana USD1K Dalam Tempoh 24 Jam!



Alkisah seorang eBayer (nama dirahsiakan) telah berkongsi info dengan saya mengenai kejayaan beliau mendapat rekod terbaik, menghasilkan jualan dan menjana pendapatan sebanyak USD1,000 dalam tempoh 24 jam!

Screenshot di atas adalah milik beliau. Bukan rekaan, cuma maklumat-maklumat penting pelanggan terpaksa disembunyikan. :)

Macam ni lah, nak terima hakikat atau tidak terpulang. Masih ramai lagi diluar sana yang tidak tahu macam mana nak jalankan bisnes di eBay. Mereka tercari-cari panduan untuk mulakan bisnes di eBay.

Kalau anda lihat screenshot di atas, pemuda ini bukanlah baru dalam bisnes eBay. Boleh dikatakan pernah beberapa kali mencatat jualan tinggi setiap bulan. Beliau pernah jatuh dalam bisnes eBay, tetapi dia tidak pernah pun "bersara" dari aktiviti menjual di eBay kecuali sesekali bercuti sementara.

Walaupun beliau sudah ada asas menjual di eBay, tetapi beliau tidak sedikit pun mengeluh untuk membeli DVD Video Lubuk Duit dan ketika VLD baru sahaja dilancarkan secara rasmi di pasaran internet, beliau merupakan pembeli pertama yang membuat bayaran tepat jam 10.01 minit pagi, 26hb Oktober 2011.

Berapa harga DVD ini? RM199 sahaja!

Lihat semula screenshot emel di atas. Agak anda berapa kali ganda pulangan yang beliau perolehi hasil berbisnes di eBay? Anda kira sendiri. ;)

Jadi, apabila ada panduan yang boleh membantu anda, kenapa tidak kita pelajarinya. Jika nak merokok, kita sanggup keluarkan RM10 sehari. Sebulan dekat RM300 juga tu!

Kadang-kadang orang tak nak ambil peduli apabila peluang memang saja-saja je lalu depan mereka. Ermmm. nantilah.. nanti.

Nanti nanti tu sampai bila? ;)

Cerita pasal DVD Video Lubuk Duit, kouta yang ada untuk harga RM199 tu pun tinggal tak banyak lagi. Adalah dalam 300 unit lagi. Tawaran ni pun saya buka sejak 26hb Oktober 2011 dan tawaran tamat pada 27hb November 2011.

Kalau tak habis kouta pun, tawaran tetap saya tutup juga. Sebab lepas tu harga DVD Video Lubuk Duit akan dinaikkan ke...... jeng jeng jeng..

Kalau naik pun still berbaloi lagi. :)

Ok, Jumpa lagi.


Noorizam Shah

Anda mungkin berminat

VLD

Noorizam Shah

Jom follow saya di media sosial. Klik icon dibawah