Wednesday, December 31, 2014

EMORRA GLOW C Membantu Merawat Kesan Parut Baru Dan Lama. Terbukti Berkesan!

EMORRA GLOW C Membantu Merawat Kesan Parut Baru Dan Lama. Terbukti Berkesan!

Ni saya nak share sikit buat rakan pembaca blog Noorizam Shah. Sejak tahun 2013 ramai sungguh yang cari info produk untuk menghilangkan kesan parut baru dan lama.

Ada yang mencari info produk Dermatix dan Maderma di blog ini. Sebenarnya ada banyak produk-produk yang menjanjikan anda untuk hilangkan parut. Namun tahukah anda, produk yang ada di pasaran hari ini juga akan menjadi produk terbaik dan berkesan bergantung kepada kesesuaian dengan diri anda.



Dalam banyak-banyak produk yang ada di pasaran, ramai yang berpendapat dengan mengamalkan supplement (makanan tambahan) produk jenama EMORRA ini, ia membantu membaik pulih kulit dengan berkesan tanpa perlu melakukan rawatan yang mahal-mahal.

Ini terbukti dengan beberapa kes mereka yang mengalami kemalangan dengan kesan luka dan parut di merata badan, telah mengamalkan pengambilan 2 tablet EMORRA GLOW C setiap hari membantu memudarkan dan menghilangkan parut tersebut.

Setakat ini, ini adalah produk supplement yang terbaik untuk anda yang ingin cuba hilangkan parut kemalangan, bersalin, jerawat dan paling best kesan jeragat di wajah.

Dengan formulasi terbaik dari teknologi nano korea, produk EMORRA GLOW C dipercayai dapat membantu menganjalkan kulit wajah dan seluruh badan, mengelakkan kulit mengeleber, mencerahkan kulit dan membaiki tona kulit seluruhnya.

Sebab itu pengguna yang terdiri dari anggota polis dan tentera mengamalkan EMORRA GLOW C. Mereka ini sering terdedah dengan cahaya matahari terik setiap hari. Selain bertugas di luar, mereka sering mengadakan latihan kawan dan aktiviti lasak menyebabkan kulit seperti kesan terbakar dan tona kulit jadi tidak sekata.

Penyelesaiannya adalah mengamalkan EMORRA GLOW C. Ia mengandungi 70 tablet dalam 1 botol dan boleh digunakan selama 35 hari.

Untuk kesan yang lebih cepat, anda boleh ambil 4 tablet sehari dan minum air masak sekurang-kurangnya 2 liter sehari bagi proses detoks.

Supplement sangat penting untuk tubuh badan kita. Apabila seseorang semakin meningkat usia, sistem badan kita semakin lemah dan mudah terdedah kepada sakit dan masalah kesihatan.

Tetapi... berhati-hati jika ingin membeli produk EMORRA GLOW C.

Pastikan anda membeli dari website www.emorra.com atau rujuk wakil jualan sah di www.emorra.com.my

Memandangkan ramai penjual yang jual produk di luar sana, sangat dikhuatiri anda terbeli produk tiruan yang memberi kesan mudarat kepada kesihatan anda. Elakkan membeli produk tiruan.

Produk EMORRA yang original dijual dengan harga RM129 untuk semenanjung dan RM134 untuk sabah sarawak.

Kepada pencinta KOLAGEN dan tahu mengenai khasiat GLUTATHIONE dalam kecantikan kulit, produk EMORRA GLOW C sangat dicadangkan untuk anda mengamalkannya.

Lupakan produk jenama lain yang menjanjikan anda bulan dan bintang serta belum tentu dengan keberkesanannya!

Anda cuba dan rasai perbezaan EMORRA GLOW C hari ini! Terbaik dari Malaysia!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search