Friday, January 3, 2014

Kenalpasti Sasaran Pengguna Sebelum Mempromosi Affiliate Anda

Kenalpasti Sasaran Pengguna Sebelum Mempromosi Affiliate Anda


Assalamualaikum,

Terima kasih kerana membaca post yang saya tulis semalam. Nampaknya ramai lagi yang tidak tahu bagaimana untuk hasilkan pendapatan melalui program affiliate.

Melihat dari gambar yang saya kongsikan disini,

Affiliate telah menjadi pilihan ramai pemasar internet di negara Barat dalam menghasilkan pendapatan.

Mereka menggunakan peluang ini untuk menjana pendapatan sehingga 5-6 sebulan dengan hanya berkongsi link kepada pengguna internet.

Bagi pemasar internet luar negara, mereka memilih platform seperti Clickbank untuk produk digital dan Amazon untuk produk fizikal.

Di Malaysia, kita juga mempunyai ramai pemasar internet. Mereka ini memasarkan produk milik orang lain melalui affiliate tempatan dan luar negara.

Dalam kajian kes program affiliate tempatan, ada pemasar internet berjaya menghasilkan komisyen jualan mencecah 5 angka (sekitar RM10,000-RM25,000) dalam beberapa hari sahaja (berdasarkan rekod jualan sebuah produk digital tempatan)

Antara produk popular yang menggunakan sistem affiliate sebagai alat pemasaran ialah

1. Ebook
2. Video
3. Audio
4. Grafik

Dan ada juga produk fizikal seperti produk kesihatan dan kecantikan, produk isi rumah serta ada juga seminar dan latihan yang menggunakan kaedah promosi melalui affiliate.

Anda boleh memilih produk yang menggunakan sistem affiliate ini untuk sasaran pengguna tertentu dan anda juga boleh memilih berapakah keuntungan yang anda akan perolehi untuk setiap jualan yang berjaya dilakukan.

Saya sangat suka jika anda yang serius ingin mendalami ilmu bisnes ini untuk mendapatkan maklumat lebih terperinci bagaimana untuk menghasilkan jualan dan menjana pendapatan di tahun 2014 ini.

Dengan kos sara hidup yang semakin meningkat, komitmen semakin tinggi, peluang pekerjaan semakin mencabar,

Anda perlu bijak memilih dan mencari peluang. Zaman IT yang semakin berkembang di Malaysia dengan berpuluh juta pengguna internet di Malaysia, potensi untuk anda hasilkan pendapatan sangatlah terbuka luas.

Disini saya kongsikan link untuk anda dalami ilmu bisnes Affiliate. Dengan kos pembelajaran yang sangat rendah. Saya anggapkan ini adalah pelaburan yang sangat berbaloi.

Sesiapa yang serius pasti akan menikmati pulangannya. Pastikan anda menjadi antara orang yang terawal mendapatkan panduan ini:

http://www.bisnesaffiliate.com/CutiCruise/hop.php?ref=kupon

Saya jamin, mereka yang mempraktik ilmu yang sangat bermanfaat ini tidak akan kecewa dengan pelaburan minima mereka ini.

Jika saya mampu lakukan, kenapa tidak anda?

Pilihan untuk meningkatkan ekonomi diri anda dan keluarga kini berada di tangan anda.

Semoga perkongsian ini memberi manfaat kepada anda dan semua.


Terima kasih.

- NS

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search