Tuesday, January 7, 2014

Apa Itu Pure Marine Collagen

Apa Itu Pure Marine Collagen

Ramai yang nak tau mengenai Pure Marine Collagen atau Collagen Mentah.

Di dalam artikel ini saya berkongsi serba sedikit mengenai Collagen (Kolagen) 100% mentah asli yang belum diproses.

Menurut kajian sebuah badan pakar penyelidik menyatakan nilai kolagen asli yang terdapat dari Pure Marine Collagen mempunyai nilai 10 kali ganda lebih tinggi dari sirip Yu (satu mangkuk kecil bernilai RM300) dan khasiatnya sama dengan sarang burung layang-layang dimana nilai pasaran antara RM400 hingga RM3000.

Jika anda mengamalkan kolagen secara konsisten anda boleh melihat kesan ada kulit yang akan semakin anjal dan gebu. Malah pori-pori muka akan semakin mengecil dan rapat seterusnya menampakan kulit lebih licin dan cantik.

Namun begitu, tidak semua orang boleh mengambil Collagen Marine seperti rumpai laut kerana ada yang alahan kepada sebarang bentuk makanan sumber laut.

Sebab itu hari ini sudah ada kolegen yang lebih selamat dan sesuai untuk di ambil orang pengguna. Bukan lagi dalam bentuk asli tetapi telah diektrak menggunakan teknologi nano terkini sehingga mendapat testur dan khasiat yang sangat tinggi.

Seperti contoh produk EMORRA GLOW C "COLLAGEN + STEM CELL" yang mengandungi Collagen dari sumber air tawar, pengguna tidak perlu lagi bimbang untuk mengambilnya. Ia terbukti selamat melalui kajian pihak universiti tempatan dan ia juga mempunyai khasiat setanding sirip ikan Yu atau sarang burung layang-layang.

Collagen dari EMORRA GLOW C "COLLAGEN + STEM CELL" sesuai untuk mereka yang mengandung (usia kandungan 4 bulan dan ke atas) dan bagi mereka yang consume secara konsisten bersama pengambilan air masak, anak yang dilahirkan, kulitnya kelihatan lebih cantik, cerah dan putih.

Kalau dulu, kolagen anda nak perlu masak rumpai laut sehingga jadi jelly, EMORRA GLOW C "COLLAGEN + STEM CELL" pula dalam bentuk tablet yang boleh dikunyah, dikemam atau ditelan begitu sahaja. Ramai yang menyukainya kerana rasanya sangat enak iaitu rasa buah-buahan berry.

Semua sedia maklum, collagen mempunyai fungsi dan khasiatnya tersendiri antaranya membantu melaraskan berat badan dan hormon. Collagen juga bertindak sebagai anti-bakteria dan menghilangkan sembelit.

Ada juga orang yang mengamalkan pengambilan collagen untuk mengurangkan tekanan darah tinggi dan hypotension. Selain mampu mencantikkan kulit, melicin dan menegangkan kulit serta payudara, ia juga mengandungi agen anti penuaan.

Jika anda mengambil supplemen (makanan tambahan) seperti EMORRA GLOW C "COLLAGEN + STEM CELL", ia akan membantu anda memelihara sel-sel kulit mati, menghilangkan jerawat, membantu meningkatkan metabolisme, menguatkan saluran darah, mengurangkan penyakit sendi, kemerosotan kolegen semulajadi dalam badan dan melancarkan peredaran darah.

Saya sangat syorkan anda dapatkan EMORRA GLOW C "COLLAGEN + STEM CELL" ini terus ke laman web www.emorra.com dengan hanya 1 botol yang mengandungi 75 tablet untuk 35 hari ini, ia mampu membantu anda menyelesaikan masalah kecantikan dan kesihatan anda!

Apa juga collagen yang anda ambil, pastikan ia selamat, halal dan berkesan untuk anda!

Jumpa lagi,

- NS

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search