Friday, June 22, 2012

Jangan Terlepas Kouta Rempit eBay

Jangan Terlepas Kouta Rempit eBay

Tengok dari traffik yang masuk ke web jualan Rempit eBay setiap hari dah macam tsunami dah. Boleh dikatakan setiap hari ada je orang terjah masuk ke laman jualan ni, tinjau-tinjau jika kouta jualan masih ada.

Saya pula boleh dikatakan hari-hari ada orang private mesej di facebook page, juga tanya soalan yang sama. 

Ketika saya mula-mula dapat ebook ni dari tuan empunya iaitu saudara Saiful Nizam, beliau dah sound awal-awal dah. Dia kalau boleh nak letak harga tinggi lagi bila kouta yang disasarkan mencukupi.

Dan ramai juga otai-otai eBay yang sound supaya jualan eBook ini dihentikan segera kerana takut lebih ramai yang tahu rahsia besar ini. Biasanya eBook berkualiti macam ni ramai yang sanggup bayar beratus-ratus ringgit.

Jika nak dinilaikan kualiti dan info yang didedahkan di dalam eBook ini saya sanggup letak harga RM997 untuk seunit. Memang itulah harga sebenar, harga minima jika anda nak beli ebook Rempit eBay.

Tapi atas perbincangan awal secara tertutup hari tu, maka harga tawaran yang anda lihat dilaman web jualan di http://bit.ly/REMPITebay, adalah harga yang sudah pasti berbaloi-baloi.

Jangan beli, jika anda saja gatal dah banyak duit tapi tak nak praktik pun apa yang diajar di dalam ebook ini.

Jangan beli jika anda semata-mata terpedaya dan terpengaruh dengan apa yang disampaikan di dalam laman web jualan ini sedangkan anda memang seorang pemalas dan tak suka nak praktik segala ilmu yang dikongsikan di dalam ini.

Bak kata eBayer-eBayer tegar, mereka sanggup ebook ini tidak dibeli dan harganya dijual pada harga tinggi. Semakin sedikit yang membeli semakin tinggi lah potensi nak buat income guna teknik REMPIT EBAY.

Biar pun saya dah tulis kat blog ni, fakta yang jelas, eBook Rempit eBay sudah terjual lebih dari 300 unit tak sampai 14 hari berada di pasaran internet. Lagi lambat anda ambil tindakan, lagi cepatkan kouta jualan mengecil. Aduhai.

Anda tunggu apa lagi?

1. Clear cookies browser anda sekarang.
2. Klik link http://bit.ly/REMPITebay (link affiliate saya, rugi tak beli sebab ada BONUS HEBAT PERCUMA dari saya. Beli dari link orang lain. Tak dilayan!)

Noorizam Shah


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search