Thursday, June 7, 2012

Dapatkan Harga Borong Digital Alquran

Dapatkan Harga Borong Digital Alquran











Cara-cara menggunakan Quran ini?

Guna Pen Elektronik Quran ini sebagai penunjuk untuk membaca Ayat, Surah dan juga seluruh muka surat Al-Quran yang bercetak.

Mempunyai kapasiti yang lebih untuk menyimpan MP3 audio.

Mempunyai butang penyelarasan suara.

Buku Al-Quran disertakan dengan terjemahan audio dalam berbahasa English dan Bahasa Malaysia.

Buku berbahasa Arab: penggunaan Pen Elektronik Quran untuk lebih fasih untuk menyebut huruf-huruf Arab, ayat-ayat Al-quran, zikir-zikir dan doa-doa harian.

Kitab Al Quran
Kitab al Quran ini telah di lengkapi dengan kertas bermagnet. Size yang sesuai untuk di bawa ke mana mana.

Mukaddam
Ia amat mudah untuk yang ingin mempelajari Bahasa Arab. Ia juga dilengkapi dengan kertas yang bermagnet sama seperti quran.


The Pen Reader
Pen pembaca al-quran bertindak sebagai transaksi suara. Ia juga boleh dimainkan dalam audio MP3. Pen ini juga telah mendapat kelulusan dari KDN. Berhati-hati membeli produk yang tidak mempunyai kelulusan KDN.

-------------------------------------------------------------------------------------
Set AlQuran

Al Quran Karim

1. Kitab al-quran ini lengkap dengan cetakan huruf othmani diatas kertas ekslusif berserta dengan permukaan buku yang cantik. Keistimewaan kitab al-quran ini kerana setiap muka surat bermagnet dan mempunyai kod-kod yang unik untuk setiap surah dan ayat. Setiap isi kandungan telah diluluskan oleh K.D.N (Kementerian Dalam Negeri Bahagian Percetakan Al-Quran)


2. Buku Pembelajaran

Amat mudah dan senang dipelajari oleh kanak-kanak, bagi yang berbahasa arab, pelajar tahfiz, pelajar yang bukan berbahasa arab dan juga pelajar yang lembab dan sukar memahami atau mengenali ayat –ayat. Buku ini juga mengajar bahasa arab, zikir-zikir dan doa-doa harian yang sesuai dengan peredaran zaman.

3. Pen Pembaca Al-Quran
Pen pembaca Al-Quran ini boleh membaca semua muka surah dan ayat dengan hanya menyentuh ayat di risalah al-quran. Ia juga dilengkapi dengan pembesar suara yang berkualiti tinggi yang dibina dan dibantu dengan earphone stereo.


4. Panduan Pengguna
Pen pembaca al-quran kami sangat mudah digunakan. Hanya dengan mengikuti buku panduan, anda boleh terus membaca kitab al-quran kami bila-bila masa sahaja

5. Buku DOA Haji dan Umrah
Buku doa haji dan umrah ini mudah digunakan dan sangat berguna sebagai persediaan orang islam yang mahu memantapkan Haji atau Umrah di Makkah dan Madinah
---------------------------------------------------------------------------------
Pembaca Qari
1. Sheikh Misyari Rashid Alafasy
Sheikh Mishary bin Rashid Alafasy (dilahirkan di Kuwait pada 5hb September, 1976) adalah warganegara Kuwait seorang qari dan juga penyair. Beliau juga merupakan Imam Masjid Al-Kabir (Gran Mosque Kuwait) di Bandar Kuwait dan mengetuai solat tarawih di bulan Ramadan setiap tahun.

Sheikh Mishary merupakan bekas pelajar Kolej Quran dan Pengajian Islam di Universiti Islam di Madinah dan mempunyai kelebihan dalam 10 bahasa dan terjemahan Al Quran. Beliau juga seringkali muncul di media dan kebanyakan bacaan beliau boleh diambil dari Youtube dan MukminTV.

2. Sheikh Abdul Rahman As Sudais
Abdul Rahmah Ibn Abdul Aziz as-Sudais (‘Abd ar-Rahman ibn ‘Abd al-Aziz as-Sudais), dilahirkan di Riyadh, Arab Saudi dalam tahun 1960. Beliau juga merupakan imam di Masjid Grand di Mekah, Arab Saudi and telah dikurniakan “Personaliti Islam” pada tahun 2005. Dalam syarahan beliau telah mengkeji bukan islam dan mengarahkan supaya mengurangkan pemaparan kaum jews.

Beliau telah memperolehi ijazah Sharia dari Universiti Riyadh dalam tahun 1983, Master dalam pengajian Islam fundamental dari Kolej Sharia Imam Muhammad bin Saud Universiti Islam dalam tahun 1987 dan menerima Ph.D dalam Shariah Islam dari Universiti Ummal al-Qura dalam tahun 1995 sewaktu beliau bekerja sebagai penolong professor selepas tamat tugas di Universiti Riyadh. Beliau juga telah diberi penghormatan untuk mengetuai solat jenazah Sheikh Ali Jaber


NOTA PENTING: PRODUK KAMI MEMILIKI SIJIL KELULUSAN DARI KDN. JADI ANDA TIDAK PERLU BERASA WAS-WAS DENGAN PRODUK TERBAIK INI.
----------------------------------------------


Berikut adalah senarai harga:

1 Unit = RM300/unit
3 Unit = RM280/unit
5 Unit = RM250/unit
10 Unit = RM230/unit
50 unit = RM200/unit

Untuk tempahan, sila sms seperti berikut; <Quran> <Unit> Hantar ke 012-9127100. Contoh <Quran> <10 unit> Hantar ke 012-9127100.

Saya akan respond sms anda dengan kadar segera. Terima kasih.

Noorizam Shah
http://fb.com/noorizamshah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search