Tuesday, December 12, 2017

Bagaimana Anda Boleh Menyimpan Bitcoin Dengan Selamat?

Bagaimana Anda Boleh Menyimpan Bitcoin Dengan Selamat?



Seperti jangkaan nilai Bitcoin terus melonjak naik dan setakat post ini ditulis, nilai 1 Bitcoin berharga RM68542.45. Refer post yang lepas kat sini.

Masa post itu ditulis, saya jangka akan naik sehingga RM20,000 per 1 Bitcoin. Bayangkan masa saya tulis post tu, anda mempunyai 10 bitcoin, berapakah perbezaan nilai yang anda simpan pada hari ini?

Setakat post ini ditulis, begitu ramai yang dah mula menyimpan Bitcoin. Nak simpan Bitcoin ni tak perlu pun nak beli sampai 1 Bitcoin. Anda boleh simpan sikit-sikit.

Salah satu cara, anda boleh beli bitcoin dengan nilai RM250 je. Anda boleh beli di Luno. Di Luno anda boleh beli Bitcoin dengan buat bayaran melalui Maybank atau Cimb Bank.

Bayar guna online. Kalau anda biasa guna Paypal, guna platform Luno ni sama mudah macam Paypal.

Cuma nasihat saya, tingkatkan ciri keselamatan dengan download Authenticator kat mobile phone. Guna kod security supaya kalau ada org nak akses, kira macam susah sikitlah.

Dan satu lagi, korang boleh dapat nilai RM5 dalam Bitcoin free je, dgn cara invite kawan guna Luno. Kalau korang ada 1000 kawan yang guna Luno melalui link affiliate korang, Luno akan bayar komisyen berjumlah secara keseluruhan RM5000 dalam bentuk Bitcoin.

Best apa dapat Bitcoin free. Dah la ada potensi Bitcoin boleh naik dan cecah ratusan ribu dollar pada masa akan datang. Jadi, ini adalah alternatif untuk anda compound nilai asset digital korang!




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search