Wednesday, May 17, 2017

Gel Gambir Jantan Johor Bahru Terbaik

Gel Gambir Jantan Johor Bahru Terbaik



Alhamdulillah, hari ni received call dari prospek wanita yang berminat untuk jadi rakan niaga gel gambir jantan di Johor Bahru.

Sebelum ni seller ni banyak jual produk kesihatan dan kecantikan khusus untuk golongan lelaki. Jadi bila demand dah mula banyak, ramai customer mula tanya gambir jantan, jadi inilah peluang dia.

Ingat, duit itu datang bila adanya ruang. Ruang itu ada bila ada peluang. Peluang datang bila ada masalah. Masalah itu datang semua bermula dari manusia. Sebab hanya manusia yang berakal je ada masalah.

Pernah tengok orang gila ada masalah? Tak kan? Hehehe

Berniaga gel gambir jantan ni, tak semesti lelaki yang boleh jual. Orang perempuan pun boleh jual. Janji kita tahu dan kenal siapa target market kita.

Berapa ramai agaknya orang kat Johor Bahru yang dah berkahwin. Berapa ramai lelaki kat Johor Bahru? Ramaikan?

Jadi inilah peluang anda untuk buat duit betul-betul. Orang kata, buat duit rayalah!

So, berniaga ni tak semesti nak jual online kat facebook. Kalau anda bijak, ada macam-macam platform kita boleh berniagakan produk kita.

Offline lagi mudah. Kenal target kita. Takut kat mana ada ramai orang. Kat situ la tumpuan kita. Sebab tu ada seller Gel Gambir Jantan kat Port Dickson buat jualan beribu-ribu ringgit sebulan dengan hanya jual offline je.

Buka meja dan berniaga kat mana-mana tapak ekspo, tapak niaga. Best. Senang jual Gel Gambir Jantan ni.

Untuk anda yang berada di Pasir Gudang, Mersing, Kluang, Batu Pahat, Kota Tinggi, Muar, Skudai atau di mana sahaja. Jom mulakan bisnes kecil-kecilan anda sebelum upgrade menjadi besar-besaran dengan jadi ejen gel gambir jantan.

Modal serendah RM350-RM2500 sahaja. Berminat boleh whatsapp RN GGJ B ke 017-3448110.

Saya doakan anda kaya dan berjaya!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search