Tuesday, May 16, 2017

Gel Gambir Jantan Sabah Yang Sangat Popular

Gel Gambir Jantan Sabah Yang Sangat Popular



Minggu ni minggu yang mengujakan bila ramai seller dari Sabah restock Gel Gambir Jantan. Agen Gambir Jantan di Tawau, Agen Gambir Jantan di Kota Kinabalu, Agen Gambir Jantan di Sandakan memang tiap-tiap minggu restock sebab demand tengah tinggi.

Lagi-lagi nak bulan puasa ni, diaorang kata ramai sangat yang cari gel gambir jantan. Tak tahulah sebab apa. Mungkin sebab ada kawan-kawan yang dah pernah beli gel gambir jantan dan dah cuba, kemudian dapat hasil yang diinginkan, tu yang jadi viral sekejap kat sana.

Bila saya tanya, kat mana diaorang jual, diaorang kata, ada yang diaorang letak gel gambir jantan ni kat kedai jamu, kiosk, jual mobile pun ramai.

Diaorang ni siap pasang kaki runner. Boleh kata bila-bila masa je standby. Memang terbaik lah!

Salute dengan seller ni. Mana tak nya, ada seorang seller ni jual gel gambir jantan je boleh buat duit poket RM300-RM900 sehari.

Ada juga yang buat RM4000-RM6000 sebulan.

Bagi korang yang berada kat Sabah, inilah peluang korang untuk jual produk berkualiti macam gel gambir jantan.

Alhamdulillah sejak gel gambir jantan ni dipasarkan pada tahun 2015 sampai sekarang, rezeki seller tak pernah putus.

Asalkan ada usaha je pasti ada jalan untuk berjaya.

Bukan susah pun nak jual gel gambir jantan ni. Asalkan dia lelaki yang dah berkahwin, dia ada isteri, pasti mereka akan beli. Yang penting anda kena tau explain macam mana nak guna gel gambir jantan ni.

Cara guna pun sempoi. Senang. Mudah. Selamat dan tanpa kesan sampingan.

Mana nak cari produk power macam ni. Dengan modal stokis RM2500 je korang dah boleh dapat 100 unit gel gambir jantan. Untung kasar boleh cecah RM6000-RM8000.

Itu kalau korang jual sendiri. Kalau korang create ejen sendiri bawah korang, secara purata kalau ada 100 ejen bawah korang yang aktif, income boleh cecah sampai RM20,000 sebulan.

Amacam? Cuba tanya diri korang sekarang! Serius tak nak buat duit?

Kalau serius, korang whatsapp RN GGJ B ke 017-3448110 sekarang. Nanti akan ada team yang send info macam mana nak bisnes dengan Gel Gambir Jantan ni.

Sebelum terlupa, selamat hari guru kepada semua guru-guru yang berada di seluruh malaysia sabah dan sarawak. Terima kasih kerana mendidik kami sehingga menjadi seorang usahawan yang berjaya!

Okeh! Semoga sukses!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search