Wednesday, January 23, 2013

Salam Maulidur Rasul

Salam Maulidur Rasul

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Alhamdulillah, atas berkat langkah berani sempena Maulud Nabi ini mari kita panjatkan selawat dan salam atas junjungan besar, Nabi Muhammad S.A.W. Semoga perjalanan kita semua hari ini diberkati Allah taala.

Untuk makluman semua, saya akan lancarkan satu produk berkaitan kecantikan di pasaran Malaysia. Produk yang diformulasikan dengan Glutathione, Pure Collagen dan Vitamin C ini bakal berada di pasaran pada Februari 2013 ini.

Now produk dalam production dan esok insyaAllah saya akan meeting dengan team sekali lagi untuk update progress stok yang bakal dikeluarkan masa hari pelancaran nanti.

Gembira rasanya bila dapat hasilkan produk sendiri dan tak sabar untuk melihat produk ini berada di dalam pasaran Malaysia.

Untuk anda yang ingin tahu apakah produk tersebut, saya alu-alukan anda melayari laman facebook page di http://www.facebook.com/zarraofficial

Kami sedang giat mencari stokis dan agen seluruh Malaysia. Ketika post ini ditulis, kami telah menerima banyak penyertaan stokis dan agen. InsyaAllah bila kouta yang disasarkan mencukupi kami akan tutup peluang ini.

Jika anda berminat untuk jadi stokis produk terbaru keluaran Zarra Health & Beauty ini, pastikan anda hubungi 011 2317 1178 hari ini. Atau tinggalkan mesej di facebook kami, kami akan hantar detail macam mana nak jadi stokis dan agen.

Ok... Saya yakin dan meletak sasaran untuk bisnes ini, kami mensasarkan jualan kasar RM1 juta untuk tahun 2013.

Jumpa anda di puncak kejayaan!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search