Monday, August 13, 2012

Buat Duit Tanpa Tinggal Di Rumah?

Buat Duit Tanpa Tinggal Di Rumah?

Siapa kat sini tahu ClickBank?

Clickbank bukanlah bank seperti mana yang anda gambarkan. Sebaliknya ia adalah platform untuk anda menjana pendapatan dengan cara mempromosikan produk-produk yang terdapat di Clickbank.

Anda boleh membuat carian mengenai Clickbank di Google. Apa yang ingin saya kongsikan di dalam post ini ialah mengenai seorang remaja telah berkongsi kisah perjalanan beliau menjana pendapatan walaupun sedang bercuti jauh ke luar negara.

Bermula dengan membuka akaun baru di Clickbank kemudian mula mencipta "mesin duit" beliau selama sebulan dan akaun Clickbank beliau mampu menghasilkan pendapatan melebih USD12,000.

Hari ini, untuk buat duit tidak lagi mensyaratkan kita memiliki diploma atau ijazah dan mendapat pekerjaan yang bagus. Hari ini, menggunakan teknologi internet pun boleh buat duit (bukan bisnes menipu tau!).

Yang penting kita tahu macam mana nak mengaplikasi setiap teknik yang didedahkan seperti mana di dalam video ini:

http://868abv0q1ile9pegyqvamvfm8e.hop.clickbank.net/?tid=BLOGSPOT

Bagi saya setiap kejayaan itu, kita perlu berani untuk melaburkan wang. Asalkan ia memberi manfaat, boleh menambah nilai hidup kita, apa salahnya kan?

Biarpun melabur beratus ringgit, asalkan ia memberi pulangan berkali-kali ganda, itu lebih baik daripada ada duit tetapi tidak berbuat apa-apa.

Seperti kata mentor saya, bila kita ada duit banyak, hari-hari itu adalah hari raya. Tetapi jika kita tak ada duit, nak sambut hari raya pun tak macam hari raya.

Jumpa lagi,

Noorizam Shah
http://facebook.com/noorizamshah (jom jadi kawan!)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search