Monday, October 17, 2011

Review Video Lubuk Duit Dari Sifu Rempit eBay

Review Video Lubuk Duit Dari Sifu Rempit eBay

29hb September lalu, saya ke Ampang Park untuk bertemu dengan dua sifu eBay Underground iaitu sifu Saiful "Rempit eBay" Nizam dan sifu Yury a.k.a MansurBiz (Diari Usahawan eBay Berhingus).





Walaupun mereka ini tidak aktif di forum dan facebook, bukan bermakna beliau juga tidak aktif ber eBay. Sebagai seorang yang mempunyai komitmen masing-masing seperti mereka ini, cinta dan hati mereka masih lagi dengan eBay.

Tak percaya tanyalah mereka di Facebook, boleh kira kot berapa kerat je yang buat full time. Majoriti masih lagi bekerja dan jalankan bisnes di eBay secara part time!

Jadi, kepada anda yang ingin berkecimpung dalam perniagaan di eBay, TAK PERLU PUN NAK BERHENTI KERJA sebab DAH TERBUKTI, mereka yang masih bekerja dan jalankan bisnes secara PART TIME di eBay pun mampu memberi pendapatan yang lumayan. Malah ada yang pendapatannya 6 kali ganda lebih banyak dari gaji sebulan tempat mereka bekerja!

Kalau nak dikumpulkan testimoni kejayaan mereka ini rasanya cukup banyak. Untuk post hari ini, saya kongsikan antara review ikhlas dari sifu Saiful Nizam. Saya berani beri produk saya untuk mereka ini review walaupun saya tahu mereka sudah ada produk mereka sendiri (seperti eBook dan video panduan).

Jadi apabila ada sifu yang rekomenkan video Lubuk Duit ini, anda yang belum memilikinya lagi, jangan fikir 16 kali untuk mendapatkannya. Terus GRAB apabila ia dilancarkan pada 26hb Oktober nanti. Kalau lambat, sudah pasti anda harus menerima hakikat untuk membayar harga yang lebih tinggi untuk DVD ini.

Sekarang, jom baca apa kata sifu Saiful Nizam:


"Untuk pengetahuan semua ini adalah review pertama saya untuk produk digital. Apa nak tulis pun tak tau.. Yang saya tau research, cari supplier, listing, sale & withdraw

Ok.. Video Lubuk Duit (VLD) ini memang sesuai bagi beginner/newbie untuk bermula menjana pendapatan dengan ebay. Tapi kalau ada otai ebay/advance ebayer nak gunakan VLD ini juga amat digalakkan. Banyak ilmu yang mungkin kita terlepas pandang ada dikongsikan oleh Saudara NS.

Saya garenti anda akan dapat $USD pertama dari ebay jika anda praktikkan ilmu dalam VLD ini. Kalau tak dapat saya akan bagi money back guarantee. PS : NS jangan takut saya keluar duit saya :)

VLD ini menerangkan cara-cara bermula ebay sehinggalah anda menjual di ebay & mendapatkan duit dari ebay. Ebay memang sah lubuk duit!

Ada 5 dropship/supplier yang digunakan di dalam VLD ini. 3 daripadanya telah saya gunakan dan berjaya menjana pendapatan yang agak lumayan di ebay.. memang masyuk. AN takde ye dalam VLD ni :)

Tak caya? Tengok je lah kat bawah tu screen shoot daripada salah satu supplier dalam VLD ni. NS dah bocorkan beberapa supplier penting... Memang rugi kalau korang tak GRAB VLD ini hari ini.."

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search