Friday, February 2, 2018

Kenapa Ramai Orang Pilih Herba Horny Goat Weed?

Kenapa Ramai Orang Pilih Herba Horny Goat Weed?

Jangan keluar dari blog ini sebelum anda habis membaca info penting ini!

Mesej 5 minit ini bakal mengubah kehidupan anda pada masa depan!

Kisah ini berlaku kepada seorang kawan bernama Ashraf. Umur beliau masih mudah. Baru 28 tahun, tetapi akibat aktiviti lasak beliau, selalu main futsal, main sepak takraw, main bowling, panjat bukit, tanpa sedar suatu hari beliau mengalami kecederaan dilutut dan pinggang akibat bersukan lasak.

"Semalam brader ashraf main futsal kat Bangi. Brader ashraf mengalami kecederaan di lutut (ACL injury). Pertama kali dulu ACL injury di area Glemarie Shah Alam kerana kemalangan jalan raya pada tahun 2005. Sakit sangat. Lutut tak boleh banyak pergerakan apatah lagi nak lipat. Nak naik tangga pun seksa.

Nak sembahyang pun terpaksa duduk. Tak sangka selepas lama sembuh, mengalami kecederaan ini balik. Pukul 10 pagi brader ada viewing kat Bandar Baru Sentul. Terpaksa bawa teman sebab tak boleh drive. Tengahari view di Damai Jasa. Semalam appointment cancel sebab hujan lebat. Gerak dulu, apa-apa roger." - Kisah ini ditulis di facebook dan beribu orang meninggalkan komen simpati.

Dari sedutan artikel di blog, seorang doktor perubatan menulis. MenurutDr. Mahyuddin Muhammad (doktor pakar) berkongsi di laman web: Kos pembedahan implant di hospital kerajaan:

1. Total Knee Replacement (Tukar sendi lutut): RM7000 - RM10000
2. Total Hip Replacement (Tukar sendi pinggul): RM8000 - RM15,0000
3. ACL Reconstruction (Ganti urat lutut ACL): RM4000-RM7000
4. ACL/PCL Reconstruction (Ganti 2 urut lutut menggunakan urat kadaver/allograft: RM29,000
5. Implan khas titanium locking plate/nail: RM2,000-RM4,000 bergantung kepada jenis dan panjang implant.

Kos di hospital swasta? Anda darabkan nilai di atas dengan 3 atau 4 kali ganda.

Info ini bukan nak cerita pasal insurans atau kaedah pembedahan tetapi kami nak kongsi alternatif perubatan yang semakin ramai orang zaman sekarang lupakan...
.
.
Terima kasih kerana masih menyimpan dan membaca!

Memperkenalkan: Emorra Episor merupakan produk alternatif dan istimewa khusus untuk kesihatan dalaman lelaki dan wanita dewasa. Produk ini dikategori sebagai ubat tradisional yang berdaftar dengan kementerian kesihatan Malaysia juga telah mendapat pensijilan halal dari Jakim.

Mungkin anda baru pertama kali tahu mengenai produk ini. Namun ramai yang tidak tahu pengeluar produk ini banyak menghasilkan produk khusus untuk pasaran di Farmasi Malaysia seperti Guardian, Caring, Watson dan AEON Wellness.

Tahukah anda, Emorra Episor mengandungi 2 herba terbaik daripada Chinese Traditional Medicine iaitu Horny Goat Weed dan Bu Gu Zhi.

Menurut artikel di laman web DrAxe.com, 2 herba ini sangat memberi manfaat kepada mereka yang ada masalah sendi, otot dan tulang.



Selain itu, herba Horny Goat Weed terbukti membantu menyihatkan tubuh pengguna yang ada masalah mati pucuk, menopause atau tahap testosterone yang rendah.

Ramai ahli farmasi mengakui khasiat herba ini dan doktor perubatan alternatif juga sangat rekemen pengambilan herba ini.

Namun begitu, anda yang ada masalah sakit kronik seperti buah pinggang, kencing manis, darah tinggi, strok dan sebagainya sila dapatkan nasihat doktor bertauliah atau ahli farmasi sebelum mengambil atau mengguna produk berasaskan herba.

Ini bertujuan supaya anda sebagai pengguna mendapat kebaikan dan kesihatan yang dijamin selamat tanpa mengambil ubat tanpa permantauan.

Ramai pengguna yang dah cuba produk ni, mengakui mereka dapat kesihatan yang lebih baik berbanding sebelum mengamalkan produk herba ni.

Lagi best, produk ni telah berdaftar dengan KKM sebagai ubat traditional, mempunyai hologram meditag dan yang pasti ada sijil Halal dari Jakim.

Anda yang tengah cari solusi kesihatan, cadangan saya, cuba herba Horny Goat Weed ni dengan beli online di www.episor.com

Cepat. Mudah dan selamat.


Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search