Wednesday, February 21, 2018

Atasi Sakit Badan Dan Masalah Berdiri Lama

Atasi Sakit Badan Dan Masalah Berdiri Lama



Punca sakit badan dan masalah berdiri lama ni terjadi pada ramai orang bila dah meningkat umur. Jika anda dulu pernah ada kemalangan kecil atau tak amalkan gaya pemakanan yang sihat, korang pasti akan ada masalah ni.

Rata-rata kita jarang nak buat senaman ringan seperti aktiviti regangan badan. Duduk pada satu tempat terlampau lama atau mengangkat berat dengan postur badan tak betul, ini pun boleh jadi kenapa badan-badan kita selalu sakit.

Kat luar sana ada banyak petua dan tips penjagaan badan dan cara senaman yang betul.

Namun, ramai dari kita tak ada masa nak buat. Jadi, pilihan lain yang ada ialah ambil supplement atau pun herba seperti Episor ni.

Menurut kaji selidik, daripada 100 orang pembeli, 98 orang bersetuju, produk herba Emorra Episor ni sangat membantu meningkatkan tahap kesihatan badan dan menguatkan badan.

Dengan mengamalkan 1 atau 2 biji sehari, pengguna mendapati badan tak lagi rasa sakit dan mampu berdiri lebih lama berbanding sebelum mengambil Episor.

Episor ni mengandungi 2 herba hebat dan terbaik dari luar negara. Herba cina ini terbukti telah diamalkan oleh pengamal perubatan tradisional sejak berkurun tahun yang lalu.

Epimedium Sagittatum atau Horny Goat Weed adalah bahan utama yang terkandung di dalam kapsul Emorra Episor. Dengan dos 250mg sahaja, kesan baik pada tubuh badan dalam dilihat dalam masa 1 hari pengambilan.

Siapa yang makan herba ni pasti akan perasan perubahan yang baik dan positif.

Badan lebih sihat, lebih segar, lebih bertenaga.

Apa yang merunsingkan pengguna hari ni, terlampau banyak produk kat luar sana yang overclaim macam-macam dengan bahan yang terdapat dalam produk sangat meragukan sehingga banyak produk di luar sana tidak berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Emorra Episor adalah produk berdaftar dengan KKM dan mendapat pensijilan halal dari Jakim.

Harga sebotol RM180. Mengandungi 60 biji. Untuk dapatkan harga diskaun pembelian online, boleh layari www.episor.com. Boleh bayar guna online banking atau pun cash deposit machine.

Nak sihat? Pilihlah produk herba terbaik yang terbukti selamat!



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search