Thursday, June 15, 2017

3 Sebab Penting Kenapa Pilih Internet-Webhosting.com

3 Sebab Penting Kenapa Pilih Internet-Webhosting.com



Bagi korang yang mencari provider untuk domain dan hosting, aku nak cadangkan ambil servis dari internet-webhosting ni.

Aku boleh bagi gerenti korang akan terus guna servis diaorang ni bertahun-tahun tanpa perlu nak jump ke provider lain.

Ada 3 sebab penting yang aku nak share dengan korang.

1. Bagi korang yang tercari-cari support customer service yang tip-top 7 hari seminggu, 365 hari setahun, internet-webhosting adalah pilihan yang tepat. Bila mana website korang ada problem, team teknikal diaorang akan support korang even jam 3 pagi atau pun pada 1 syawal. Team diaorang ni takda istilah cuti. Korang call atau email je, pasti diaorang akan reply dan feedback sepantas yang mungkin. Jadi takda la korang nak tunggu berminggu-minggu problem korang diselesaikan. Terbaik pilih internet-webhosting berbanding provider luar negara. Lagi-lagi diorg orang Malaysia, so senang korang nak communicate dalam bahasa malaysia atau english.

2.Internet-webhosting adalah provider bumiputera yang berada di ranking pertama di Malaysia. Pengalaman mereka lebih dari 10 tahun. Jadi kalau korang nak cari hosting atau nak beli domain, beli la dari provider yang berpengalaman. Setakat hal-hal remeh pun diaorang layan. Tak caya korang survey website dia. Klik je link ni: internet-webhosting.com

3. Harga domain dan hosting dia munasabah. Apalah sangat harga RM53 setahun untuk domain dan korang renew setahun sekali. Lagi pun korang nak bisnes korang nampak professional dan nampak hebat di mata pelanggan kan? So apa lagi. Guna je internet-webhosting ni. Support syarikat bumiputera kita! Siapa lagi kalau bukan kita. Kannnn..

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search