Thursday, May 26, 2016

Gel Gambir Jantan Produk Lelaki Evergreen

Gel Gambir Jantan Produk Lelaki Evergreen



Tak sangka produk penjagaan khusus untuk lelaki, Gambir Jantan Menskin Gel mendapat tempat di pasaran Malaysia, Brunei, Singapura dan Indonesia.

Pada awal saya hasilkan produk ni Mac 2015 sekadar untuk jualan peribadi tetapi tak sangka ramai yang minta jadi rakan niaga.

Minggu pertama menjual di facebook, Gel Gambir Jantan berjaya dijual sebanyak 1,000 unit dan selepas setahun, produk hebat ini berjaya dijual sebanyak 100,000 unit.

Bagaimana produk macam ni boleh berjaya dalam pasaran internet?

Salah satu sebabnya adalah tahap kualiti dan keberkesanan produk ini. Apa yang saya buat semasa RnD, saya akan pastikan produk yang saya hasilkan mestilah selamat digunakan oleh pengguna tanpa kesan mudarat.

Ia mestilah terdiri dari bahan-bahan natural, organik terpilih. Ia bukan sekadar produk yang asal cukup untuk dihasilkan tetapi penekanan pemilihan raw material juga dijaga rapi supaya tidak ada sebarang bahan yang tidak berkualiti diguna dalam penghasilkan produk.

Kami memilih pembekal-pembekal sumber bahan mentah dengan mengikat perjanjian pembekalan dan sentiasa mematuhi hanya bekalan yang berkualiti tinggi sahaja yang dibekalkan kepada pihak kilang kami.

Alhamdulillah,

Jika sebelum ini, ramai pengguna hanya mengenali Gambir Sarawak dengan penyediaan tradisional. Kini dengan kelengkapan teknologi terkini, produk berasaskan Gambir boleh dihasilkan dalam bentuk gel hasil gabungan dari bahan-bahan terpilih.

Hasil gabungan bahan terbaik ini, ia bukan sekadar membantu meningkatkan prestasi seksual lelaki disamping itu turut membantu kesihatan dan kecantikan luaran lelaki.


Setakat ini kami memmpunyai lebih 100 orang rakan niaga yang aktif menjual secara online dan offline. Rata-rata rakan niaga berjaya menghasilkan jualan 100-2000 unit sebulan.

Sesiapa sahaja boleh menjadi rakan niaga kami. Dengan syarat mudah, TIDAK BUANG HARGA DI PASARAN, bermula dengan modal minima dan UPGRADE bila anda melihat potensi besar untuk diri anda.

Anda boleh klik link ini untuk info SOALAN LAZIM - http://www.gambir-jantan.blogspot.com

Itu adalah laman soalan lazim rasmi HQ Gel Gambir Jantan. Sila berhati-hati dengan laman web tertentu yang claim jual produk GEL GAMBIR JANTAN pada harga yang murah!

Dikhuatiri di antara produk yang mereka kirimkan itu adalah TIRUAN.

Untuk senarai rakan niaga rasmi, anda boleh layari laman web rasmi HQ di http://www.thegambirjantan.com


Kami mengalu-alukan jika ada seorang yang berminat untuk menghasilkan pendapatan sampingan atau sepenuh masa, produk GEL GAMBIR JANTAN adalah produk yang boleh membantu anda membina ekonomi diri dan keluarga yang bagus.



Rakan niaga kami terdiri dari lapisan latar belakang. Ada pelajar lepasan universiti, suri rumah, yang kerja sebagai cikgu, pasukan polis dan tentera, usahawan online dan offline.

Saya ada team yang uruskan pengambilan rakan niaga ni. Anda boleh hubungi samada call atau whatsapp ke 0173448110.

Ni satu-satu nombor HQ yang handle untuk pengambilan rakan niaga. Anda jangan terkeliru pula bila ada individu tertentu  claim sebagai HQ dan bagi anda harga murah yang bukan-bukan.

Jangan mudah terpedaya.

Atau anda boleh berurusan dengan mana-mana rakan niaga rasmi kami dengan rujuk nombor contact mereka di http://www.thegambirjantan.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search