Monday, June 20, 2016

Gel Kelapa Dara Untuk Lelaki Inovasi Terbaru Lebih Berkesan

Gel Kelapa Dara Untuk Lelaki Inovasi Terbaru Lebih Berkesan


Virgin Coconut Oil atau Minyak Kelapa Dara..

Semua orang kenal produk evergreen ni. Sejak turun temurun nenek moyang kita dah guna minyak kelapa dara sebagai salah satu alternatif rawatan membantu menyihat dan mencantikkan tubuh badan.

Selama ini, kalau kita cari di internet, banyak maklumat-maklumat berguna mengenai minyak kelapa dara didedahkan.

Dan banyak juga produk-produk tempatan atau luar negara yang berasaskan Minyak Kelapa Dara ini.

Apa yang menarik,

Dengan inovasi dan teknologi baru, minyak kelapa dara telah berjaya diolah kepada bentuk gel. Seperti gel rambut, gel aloe vera, gel kelapa dara juga mampu memberi kesan kebaikan yang optimum kepada pengguna.

Apa itu Gel Kelapa Dara?

Gel Kelapa Dara adalah produk sapuan luar khusus untuk penjagaan kulit luaran lelaki. Produk ini dikategori sebagai skincare. Hanya untuk kegunaan luaran sahaja.

Gel Kelapa Dara adalah produk gel yang dibangunkan dengan formulasi terbaik dan terpilih seperti minyak kelapa dara, Ektrak Gambir, Biji Bunga Matahari, Ektrak Gamat dan Cengkih.

Menariknya Gel Kelapa Dara ini ialah, ia berbeza dengan produk kelapa dara yang lain dimana, produk ini khusus dan spesifik untuk membantu merawat masalah ejakulasi pra-matang (masalah pancut awal).

Seperti produk tongkat ali dan kacip fatimah yang banyak di pasaran, produk ini telah mendapat kelulusan dari KKM, diakui mengikut garis panduan dan ketetapan yang dibenarkan.

Mengapa produk Gel Kelapa Dara ini spesifik untuk membantu masalah tersebut sahaja?

Matlamat Gel Kelapa Dara dihasilkan adalah sama seperti mana produk-produk lain yang berada di pasaran. Semua produk di pasaran mempunyai sasaran siapa pengguna mereka.

Jika selama ini Kelapa Dara selalu dikaitkan dengan penyelesaian masalah rambut gugur, masalah jerawat, masalah kitaran haid tidak teratur, membantu memberi tenaga, memudahkan ibu hamil bersalin, mengapa tidak, produk kelapa dara juga boleh membantu untuk mengatasi masalah prestasi kaum lelaki.

Jika kita lihat di kiosk-kiosk pasaraya, ada banyak produk berasaskan kelapa dara. Jadi tibalah masanya dengan inovasi terkini, Gel Kelapa Dara juga mampu membantu masalah prestasi lelaki dengan cara yang lebih sihat, selamat tanpa kesan sampingan.

Gel Kelapa Dara boleh didapati di www.gelkelapadara.com. Dengan harga yang mampu beli, lelaki yang berkahwin dan ada masalah tidak boleh bersama dengan isteri untuk jangka minit yang lebih panjang, dicadangkan mengamalkan sapuan Gel Kelapa Dara ini.

Bagaimana cara guna?

Penggunaannya sangat mudah. 

Jika anda ingin bersama dengan isteri (jimak), sapukan sedikit gel kelapa dara di alat sulit anda terutama di kawasan yang anda biasa terasa ngilu dan geli. Biarkan gel meresap selama 30 minit - 40 minit.

Ia bertujuan supaya gel meresapi dengan baik di lapisan kulit dan bertindak mengebas secara natural. Anda kena jelas, jika tak kebas, prestasi tak dapat ditingkatkan. Jadi, rasa kebas tidaklah seperti mana produk-produk berasaskan gambir tulen ataupun bahan kimia perubatan.

Ia kebas secara natural, sedikit hangat untuk melancarkan darah.

Cukup 30-40 minit, pastikan anda bilas dengan air untuk mengekalkan kebersihan sebelum bersama pasangan. 

Nota: Jangan dicuci dengan sabun kerana kesannya boleh hilang.

Respond baik dari pengguna yang telah berkahwin antara 20-60 tahun, 9 daripada 10 pengguna bersetuju Gel Kelapa Dara membantu mereka meningkatkan prestasi bersama pasangan tanpa kesan sampingan mudarat.

Berapa harga di pasaran Gel Kelapa Dara ni?

Untuk pasaran semenanjung, harga sebotol RM69.90
Untuk pasaran Sabah Sarawak, harga sebotol RM79.90


Info lanjut taip GKDB ke 0173448110

---------------------------------------------


Anda berminat untuk menjadi rakan niaga?

Kami sedang mencari dan membuka peluang kepada anda yang berminat untuk menjadi rakan niaga kami. Modal untuk mobile agent serendah RM150 (dapat 5 unit GKD)

Untuk stokis, modal RM2000 dan anda akan terima 100 unit Gel Kelapa Dara.  Untuk rakan niaga, kami akan sediakan marketing tool, tips pemasaran, cara rekrut agen, gambar produk, testimoni produk dan perkara berkaitan khusus bagi mereka yang berminat untuk menghasilkan jualan dan menjana pendapatan dengan produk Gel Kelapa Dara.

Kouta kawasan adalah terhad. Margin keuntungan dan demand tinggi untuk produk seperti ini. Bagi yang pernah jual produk khusus untuk lelaki, pasti tahu kekuatan produk seperti ini.

Untuk anda yang berminat dan ingin sign up sebagai rakan niaga, sila whatsapp RN B GKD ke 0173448110. Saya akan filter dan pilih untuk mereka yang serius mahu dibantu sahaja.

Group FB Support menanti untuk anda sertai!




Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search