Wednesday, November 18, 2015

Gel Gambir Jantan Produk Viral dan Fenomena Tahun 2015

Gel Gambir Jantan Produk Viral dan Fenomena Tahun 2015


Gel Gambir Jantan.

Pasti ramai yang tahu mengenai produk yang sedang popular di internet tahun ini. Sejak ia mula dipasarkan secara online, hampir 100,000 unit telah terjual.

Wow!

Tapi apa produk yang heboh sangat ni?

Gel Gambir Jantan atau Menskin Gel merupakan produk yang membantu masalah lelaki seperti ejakulasi pra-matang atau pancut awal.

Gel ini dihasilkan dengan gabungan bahan organik terpilih yang terbukti dari sudut perubatan tradisional membantu meredakan masalah-masalah sering di alami oleh kebanyakan suami.

Faktor pemakanan dan gaya hidup memberi banyak kesan yang menurunkan prestasi kebanyakan suami dan salah satu punca penceraian adalah akibat hubungan suami-isteri yang dingin.

Gel Gambir Jantan ini menjadi pilihan ramai suami dan isteri sejak ia dipasarkan pada bulan Mac 2015.

Jika anda membuat carian di internet dengan kata kunci Gel Gambir Jantan, anda akan dapati begitu banyak info dan penjual yang menjual produk no.1 berkualiti ini.

Antara bahan-bahan terbaik yang dipilih dan dijadikan ramuan di dalam Gel Gambir Jantan ialah,

Uncaria Gambir
Uncaria Gambir atau gambir merupakan tumbuhan menjalar dan ia banyak terdapat di hutan nusantara, India dan China.

Hasil dari penyelidikan di negara China dan India, gambir membantu melegakan otot tegang, melebarkan pembuluh darah dan menurunkan tekanan darah.

Gambir Jantan menggunakan 1% gambir yang paling berkualiti dan diektrak bersama herba untuk memberikan hasil yang lebih neutral dan selamat tanpa kesan sampingan.

Minyak Kayu Cendana
Ia adalah minyak yang terbaik untuk membantu melega dan menenangkan otot, menjadikan pembuluh darah lebih rileks, mengatasi otot berdenyut atau krem.

Ia juga merupakan minyak terbaik untuk antibiotik, membantu meredakan masalah disebabkan gigitan serangga dan mengurangkan masalah kulit akibat keradangan.

Minyak Kelapa Dara
Minyak kelapa dara adalah 100% organik dan diperolehi dari pokok kelapa yang tumbuh semulajadi seperti di Lombok, Indonesia.

Untuk hasilkan minyak kelapa dara terbaik, kelapa matang berkualiti diperlukan. Ia diproses tanpa menggunakan haba dan tidak diproses secara kimia.

Minyak kelapa dara mengandungi nutrien seperti vitamin E, ia mengurangkan masalah sakit jantung dan membantu ransangan.

Selain dari 3 bahan organik ini, terdapat 4 lagi bahan organik terbaik antaranya, peppermint, spearmint, jojoba oil dan aloe vera.

Kombinasi 7 bahan organik ini memberikan kualiti dan kesan yang sangat berbeza berbanding anda mengggunakan gambir Sarawak semata-mata yang mana menurut perbincangan ramai, ia memberi kesan yang mudarat kepada kulit akibat keradangan.

Jadi, saya sangat cadangkan jika anda merupakan seorang suami yang mempunyai masalah pretasi selesai seawal 2 minit hingga 5 minit, terbaik adalah menggunakan Gel Gambir Jantan (Menskin Gel) ini sebagai satu alternatif membantu anda memanjangkan prestasi sehingga 20 minit ke 40 minit.

Klik:http://goo.gl/forms/jtqbJu8uN4 (borang order)

Feedback dari pembeli yang telah menggunakan Gel Gambir Jantan sangat bersetuju membantu mereka mendapat prestasi yang lebih lama dan lebih baik berbanding sebelum menggunakan produk keluaran bumiputera islam ini.

Adakah Gel Gambir Jantan sama macam Gambir Sarawak. Jawapannya tidak!

Ia sangat berbeza kerana Gel Gambir Jantan dihasilkan dengan formulasi dari 7 bahan organik terbaik. Tanpa alcohol. Tanpa bahan kimia seperti produk gambir jenama lain. Ianya 100% organik!

Beli produk ini tanpa was-was! Produk istimewa ini sesuai untuk suami atau isteri yang cintakan kebahagiaan rumah tangga berpanjangan.

Jangan rasa jelik dan pelik apabila artikel atau post ini dibuat, tetapi ambil info ini sebagai satu cara untuk memulihkan kembali hubungan suami-isteri selepas dingin bertahun-tahun.

Jika anda seorang yang belum berkahwin, janganlah beli untuk guna sebelum bernikah. Ia tidak akan memberi kesan yang baik buat anda, kerana pastikan anda berdosa kerana menggunakan produk yang baik ini untuk melakukan perkara yang mungkar.

Sebarang pertanyaan atau untuk dapatkan produk hotselling ini, sila hubungi call/whatapps ke 0173448110

Pastikan anda beli produk yang original. Gel Gambir Jantan (Menskin Gel), bukan produk Gambir jenama yang lain!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search