Wednesday, September 24, 2014

Testimoni Terbaru Pengguna Produk EMORRA Akui Terbaik!

Testimoni Terbaru Pengguna Produk EMORRA Akui Terbaik!



"Dah banyak produk kolagen yang saya cuba tapi EMORRA GLOW C memang berkesan untuk saya. Seminggu mengambil EGC, kulit jadi lebih halus, lembut dan nampak lebih muda berbanding sebelum ini. Warna tona kulit lebih cerah. Rekahan pada tumit kaki pun hilang seratus peratus" - Puan Ann, 43 tahun, Subang Jaya.

"Sebelum mencuba EMORRA GLOW C, muka saya nampak letih dan kusam. Setiap kali photoshot dalam studio, kulit saya nampak letih. Saya dah cuba EGC, dalam masa 3 hari, kulit saya kembali sihat dan bertenaga. Saya bersetuju dan percaya EMORRA GLOW C membantu menyihatkan kulit saya bermula dari dalam. Saya pasti akan terus menggunakannya. - Akim, 28 tahun, Model Sambilan.

"Mula-mula dulu, sebelum guna produk EMORRA SKINCARE, kulit saya sangat berminyak dan jerawat naik banyak kat tepi pipi. Saya sangat moody bila kawan-kawan kutuk dan perli muka saya yang berjerawat ni. Bila saya guna ESC, seawal 3 hari, jerawat-jerawat kat pipi dah kecut dan mengering. Selepas 14 hari saya nampak jerawat dah makin hilang dan parut semakin pudar. Alhamdulillah. Bersyukur saya sebab tak terlewat mencuba produk EMORRA. Memang saya rekemen pada yang tak pernah cuba lagi!"

"Di asrama, ramai kawan-kawan bercerita mengenai EMORRA. Satu hari, saya google di internet apa itu EMORRA? Dan bila saya jumpa info, baru saya tahu EMORRA ni pun sangat sesuai untuk bantu masalah jerawat remaja seperti saya. Saya beli dari website dan esoknya saya dapat produk. Bestnya. Tak sabar nak lihat kesan seawal 7 hari!", Ira, 19 tahun, penuntut IPT

"Saya seorang anggota polis dan selalu berada di luar. Cuaca panas menyebabkan kulit saya ada kesan terbakar dan berjelaga. 7 hari saya mengambil EMORRA GLOW C dan minum air masak 2 liter sehari, kulit badan saya kembali ok sediakala. Malah tona kulit semakin sekata. Bukan setakat tangan tetapi seluruh badan. Sangat best EMORRA. TQ kepada pemilik produk yang berjaya hasilkan produk yang terbaik dengan formulasi tepat!, Atika 29 tahun, PDRM.

"Kepada sesiapa yang ada masalah darah rendah seperti saya, saya cadangkan u all guna EMORRA GLOW C, please sebarkan dan beritahu kepada mak ayah, adik beradik, sedara mara yang ada masalah ini untuk ambil EMORRA GLOW C. InshaAllah percayalah, EGC boleh membantu anda. Saya sendiri dan cuba dan kini sihat dan bertenaga", Hairuddin, Setapak, KL


---------

Mengapa kita perlu kolagen?

Kolagen merupakan sejenis protin yang sangat diperlukan oleh tubuh bagi menyokong pembentukan kulit, otot, tendon, kuku, rambut dan tulang (EMORRA GLOW C ada fungsi ini). Ia terdiri daripada beberapa asid amino yang diperlukan oleh badan.

Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protin di dalam badan. Kolagen berperanan penting dalam membentuk kulit lebih cantik, anjal, tegang dan muda secara semulajadi.

Apakah kesan kekurangan kolagen pada tubuh?

Penghasilan kolagen pada tubuh mula berkurangan pada kadar 1.5% setiap tahun bermula apabila usia mencapai 25 tahun. Pada usia 45 tahun, tubuh akan kehilangan lebih 30% kolagen pada tubuh.

Ini bermakna, semakin meningkat usia, semakin berkurangan kolagen di dalam badan. Oleh itu, penambahan kolagen amat perlu bagi mengelakkan penyakit sendi (osteoarthritis), osteoporisis dan mengekalkan keanjalan dan melembabkan kulit serta melambatkan penuaan.

Tanda-tanda penuaan akibat kekurangan kolagen

- Kulit kusam dan tidak bermaya
- Muncul kedutan dan garis halus
- Tesktur kulit menjadi kasar
- Warna kulit tidak sekata
- Kulit kendur dan hilang anjal
- Liang roma kelihatan jelas
- Lingkaran hitam di bawah mata
- Kulit hilang kelembapan semulajadi
- Kurang penglihatan
- Rambut rapuh, rosak dan cepat gugur
- Cepat penat dan kurang stamina
- Sistem imun rendah
- Memori kurang baik
- Penglihatan kurang jelas, kabur dan silau cahaya.

Jika ini berlaku kepada anda, pastikan anda mula mengamalkan EMORRA GLOW C mulai sekarang! 100% semulajadi, kesannya 100% menakjubkan!

Di mana anda boleh beli produk EMORRA? Anda boleh beli online di www.emorra.com

Atau hubungi wakil jualan sah kami seperti yang tertera di laman web www.emorra.com.my

Atau terus whatapps ke hotline kami di 012-933.8990 (icha)

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search