Sunday, September 28, 2014

Petua Terbaik Untuk Hilangkan Jeragat. Ramai Dah Melakukannya!

Petua Terbaik Untuk Hilangkan Jeragat. Ramai Dah Melakukannya!



Anda ada masalah jeragat? Anda perlu baca info ini!

Jeragat adalah masalah yang dihadapi oleh ramai orang tidak kira lelaki dan perempuan. Jeragat adalah bintik-bintik hitam yang muncul pada permukaan kulit akibat kekurangan nutrien.

Ini terjadi apabila kita meningkat usia dan ada juga atas faktor genetik. Jeragat juga boleh terjadi apabila seseorang itu mengambil pil perancang, terdedah kepada cuaca yang berlebihan dan memakai produk-produk kecantikan (skincare) yang mengandungi bahan kimia yang kuat.

Di sini ada petua orang lama bagaimana anda boleh menangani masalah jeragat di kulit anda dan jika diamalkan secara konsisten, ia mampu menghindar dan menghilangkan jeragat diwajah anda.                                   
Petua hilangkan jeragat 1:

Ambil segenggam beras, rendam dalam air anggaran selama sejam. Toskan beras dan tumbuk bersama anggaran 1cm kunyit hidup hingga lumat. Gaulkan bersama perahan sebiji limau nipis dan sebiji putih telur hingga mesra. Sapukan ke seluruhan muka sebagai masker. Biarkan hingga kering.

Bilas dengan air suam untuk kekalkan kelembapan kulit.
Buatlah setiap hari sehingga berpuas hati.

Petua hilangkan jeragat 2:

Ambil sesudu susu tepung dan gaul dengan perahan limau nipis sehingga membentuk paste. Sapukan ke seluruhan muka sebagai masker. Biarkan hingga kering. Bilas dengan air suam untuk kekalkan kelembapan kulit. Buatlah setiap hari sehingga berpuas hati.

Info lanjut bagaimana untuk menghilangkan masalah jeragat anda, sila layari www.emorraskincare.com

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search