Thursday, March 8, 2012

Lebih Besar Lebih Ganjaran Dari Clicking Cash Book!

Lebih Besar Lebih Ganjaran Dari Clicking Cash Book!



Minggu lepas saya telah terima sepucuk surat dari Jutawan Internet yang juga merupakan internet marketing expert, saudara Patric Chan.

Saya dimaklumkan, saudara Patric Chan akan lancarkan sebuah buku fizikal yang bertajuk Clicking Cash Book.

http://noorizamshah.com/goto/clickingcash

Buku ini belum lagi dilancarkan secara rasmi tetapi ianya sudah mendapat review dari ramai pakar pemasaran internet dunia antaranya:




Jared Croslow - cliconimics.com
Chris Browser - Insideronlinesecrets.com
Mat Bacak - Matbacak.com
Alicia lyttle - alicialyttle.com
Ewen Chia - Internetmillionaires.com
dan ramai lagi...

Menariknya, pada hari pelancaran 9hb Mac 2012 ini, Patric nak beri BONUS HEBAT yang amat-amat-amat berbaloi buat mereka yang mendapatkan buku pada hari pelancaran ini. Tawaran ini juga dimaklumkan hanya dibuka untuk beberapa hari sahaja kerana memandangkan Patric Chan sendiri mempunyai berpuluh ribu follower dan subscriber di serata dunia, so jika anda merupakan seorang yang ingin merebut peluang dan meraih bonus hebat ini, pastikan anda tidak melepaskan peluang untuk mengetahui apakah TAWARAN itu!

Saya memang dah tahu pun, cuma untuk hari ini, saya rahsiakan dulu dan biarlah ia jadi SUPRISE buat rakan pembaca sekelian. :)

http://noorizamshah.com/goto/clickingcash

Serius! Anda pasti tidak akan menyesal! Jangan lupa jenguk link yang saya berikan di post ini pada 9hb Mac 2012! Tepat jam 10.00 pagi!

Jumpa lagi,
Noorizam Shah

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search