Tuesday, September 20, 2022

Apa Itu Meuskin Booster Treatment Gel?

Apa Itu Meuskin Booster Treatment Gel?

 



Ramai yang google cari apa itu Meuskin Booster Treatment Gel. Meuskin Booster Treatment Gel ialah krim pelembap yang mengandung bahan-bahan yang sangat membantu untuk mengembalikan kecantikan kulit wajah serta awet muda.

Bagi anda yang telah semakin meningkat usia, banyak faktor menyebabkan kenapa kulit kelihatan cepat tua dan mudah rosak.

Meuskin Booster Treatment Gel mengandungi 7 bahan yang sangat baik untuk mengatasi masalah seperti jeragat, kulit kusam, breakout, kulit kering, jerawat dan kulit sensitif.

Antara bahan-bahan yang terkandung di dalam Meuskin Booster Treatment gel seperti Niacinamide, Hyaluronic Acid, Exsymol (anti aging agent), Aloe Bardadensis, Centella Asiatica, Infraguard dan Actizyme.

Kenapa ramai yang semakin ramai pilih Meuskin Booster Treatment Gel?

1. Harganya sangatlah jimat dan berbaloi. Kebanyakan produk ini dijual pada harga lebih dari RM100 sebotol. Namun dengan pembelian Meuskin Booster Treatment Gel, pelanggan boleh menikmati penjimatan berganda dengan hanya RM100 untuk 3 botol (offer happy hour)


2. Kesan penggunaan dapat dilihat selepas 7 hari - 14 hari penggunaan konsisten.

3. Ia adalah krim pelembap yang selamat tanpa bahan kimia yang mudarat dan merosakkan kulit.

4. Rata-rata pengguna berumur 30 tahun - 60 tahun sangat menyukai tekstur Meuskin Booster Treatment Gel kerana ia bersifat waterbase, mudah meresap ke dalam kulit dan senang dicuci.

5. Bahan-bahan premium dan terpilih namun harga lebih jimat. Kenapa bayar lebih kalau boleh dapat kualiti yang setanding.

6. Krim pelembap Meuskin Booster Treatment Gel berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Hanya guna 2 kali sehari sebelum keluar rumah dan malam sebelum tidur, Meuskin Booster Treatment Gel akan merawat masalah kulit anda bermula dari dalam. Dan paling best Meuskin Booster Treatment Gel boleh dicampur pada skincare jenama lain.

Cara penggunaan Meuskin Booster Treatment Gel


1. Cuci muka dengan cleanser
2. Sapu toner selepas cuci muka
3. Sapu serum
4. Calit calit Meuskin Booster Treatment Gel dikawasan yang bermasalah dan sapu rata
5. Dah boleh guna SPF atau make up.

Untuk pembelian Meuskin Booster Treatment Gel boleh klik di link ini:  VIRAL 🔥 MEUSKIN Booster Treatment with freeGIFT 🎁 | Shopee Malaysia



Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search