Wednesday, August 15, 2018

Gel Gambir Jantan 2018 Yang Terbaru

Gel Gambir Jantan 2018 Yang Terbaru




Kalau korang cari stok Gambir Jantan kotak design lama, logo kat tiub warna hijau tu memang lama dah tak ada. HQ dah tukar packaging macam dalam gambar ni.

So korang perhati kan betul-betul kot-kot ada seller yang jual kat website, kat shopee, kat lazada, kat lelong, kat ebay, kat instagram, kat wechat, kat beetalk atau kat mana-mana platform media sosial, kalau dia guna gambar yang lama, packaging lama, better korang double check dulu sebelum beli.

Tanya seller tu dan confirmkan, make sure packaging yang baru ni.

Ada orang tanya, gambir emas, kama-max, ronin gel, hebak boh tu semua company sama ke?

Tak tak!

Gambir Jantan tak keluarkan gel-gel seperti yang disebut seperti di atas.

Gambir Jantan ni adalah pioneer bahan gambir yang berasaskan gel. Gambir Jantan mula production awal pada tahun 2015. Selepas tu baru lah muncul macam-macam gel yang overclaim supaya nak nampak gel tu lagi power dari Gambir Jantan.

Mana mungkin gel yang ada bahan gambir dalam produk tu boleh membantu memanjang, membesar kat zakar lelaki.

Tanya la saintis, ahli kimia, ahli farmasi, doktor, pengamal perubatan alternatif, mana mungkin bahan gambir boleh ada function selain melewatkan pancutan pra-matang.

Kita ada otak, boleh fikir sendiri. Kenapa nak bodohkan diri sendiri dengan jual produk yang takda fungsi langsung. Kenapa nak bazirkan duit untuk beli pada sesuatu yang tak bagi manfaat pun pada diri kita?

Banyak produk kat luar sana lebih kepada gimik marketing. Just nak tarik perhatian orang dan menganggap produk mereka berbeza dan lebih hebat dari produk pesaing.

Apa yang boleh saya kata kan, biar tak kaya tetapi hidup berkat berbanding kaya tetapi rezeki yang kita nak beri pada anak bini datang dari sumber yang kita menipu orang dengan gimik marketing semata-mata.

Jangan sampai kita bertuhankan duit!

Korang yang baca info ni, sebar-sebarkan la info ini. Beri kesedaran pada mereka yang kat luar sana. Saya tahu ramai yang terdesak hidup untuk ubah ekonomi diri tapi jangan sampai kita tersalah langkah dan akhirnya memberi impak negetif kepada hidup kita.

Berubah lah!

Kepada seller yang hilang nombor untuk restock Gambir Jantan, korang boleh klik link ni http://gambirjantan.wasap.my nanti team Gambir Jantan akan bantu korang dapatkan stok ni!

Selamat berjuang!

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search